תקשורת ומדיה

פישמן ואשתו תובעים את חדשות 10 ואילה חסון על לשון הרע

בכתב התביעה טוענים הפישמנים כי הפרטים שוצגו לכאורה כ"ראיות" על הברחת נכסים הופיעו במסמכי העקרונות במסגרת הסדר החוב עם המנהל המיוחד ומעולם לא הוסתרו
משה בנימין | 
אליעזר פישמן (צילום ישראל הדרי)
אשתו של איש העסקים אליעזר פישמן, טובה פישמן, תובעת את חדשות 10, אילה חסון, גולן יוכפז ועוד בגין לשון הרע על סך של 800 אלף שקל. התביעה מוגשת בשמה של פישמן משום שלטענתה שמה הטוב נפגע בעקבות דיווח בתכניתה של חסון "שישי עם אילה חסון" לפיו פישמן ניסה להחביא נכסים שבבעלותו, אותם רשם לכאורה על שמה של אשתו. 
בכתב התביעה טוענים הפישמנים, כי "ביום שישי בערב, ה-9.6.2017, בשעת צפיית שיא, פורסמה בתכנית כתבה מגזינית נרחבת, שהוצגה ככתבת תחקיר, תחת הכותרת: "המהמר". הכתבה, שלה קדמו דברי פתיח (של חסון, מ"ב) כללה בין היתר טענות כוזבות, חמורות ופוגעניות ביותר כלפי התובעת, המהוות לשון הרע חמורה כנגדה. כמו כן, בפרסום באתר האינטרנט מלווים את הכתבה ששודרה בטלוויזיה כותרת, כותרת משנה וטקסט הכוללים אף הם דברי לשון הרע חמורים וכוזבים על התובעת ותצלומה מופיע גם שם. 
הפישמנים טוענים כי "בפרסום הפוגע, שכלל כאמור מספר פעמים גם את תמונתה של התובעת, הועלו בין היתר טענות חמורות ושקריות, שלפיהן: (א) לפני כמה שנים הועברו על שמה של התובעת על-ידי מר פישמן שני נכסים בעיר ליסבון שבפורטוגל ; (ב) כי הנכסים הוסתרו; ו-(ג) כי הנכסים לא נכללו בהסדר החוב (מסמך העקרונות) שהוסכם בין מר פישמן, התובעת וילדיהם לבין המנהל המיוחד שמונה על נכסיו של מר פישמן במסגרת הליך פשיטת רגל".
לטענת הפישמנים, הדיווח של ערוץ 10 לפיו, לכאורה, פישמן "הבריח" רכוש ונכסים לבני משפחתו והוצג כמעין "ראיה" הוא למעשה "דיבה שקרית ומשולשת" שכן הפרטים מוצגים כאילו: הנכסים הועברו לפני כמה שנים על שמה של התובעת על-ידי מר פישמן והתובעת קיבלה אותם ממר פישמן, תוך שהתובעת הייתה שותפה כביכול למעשה של הברחה או העלמה של הנכסים; הנכסים הוסתרו כביכול; הנכסים לא נכללו כביכול בהסדר החוב עליו הוסכם בין מר פישמן, התובעת וילדיהם לבין המנהל המיוחד.
מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את טענותיה של הגברת פישמן, ועומדים באופן מלא מאחורי פרסומנו. חדשות 10 תמשיך לעשות את עבודתה העיתונאית ולא תתן יד לשום נסיון לייצר ספינים תקשורתיים קלושים ושקריים במטרה להסיט את תשומת הלב הציבורית מהעניין עצמו - התנהלותו  של מר אליעזר פישמן".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה