ויראלי

שרה נתניהו מקבלת תמיכה ממקום לא צפוי: "למה לכולם מותר ולה לא?"

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוררה השבוע סערה לא קטנה ברשת, זאת לאחר שפרסמה תמונה שחשודה כמרוטשת, ומחקה אותה מאוחר יותר. מי שיצאה להגנתה היא ג'קי אזולאי, שכתבה: "שרה דברי איתי אני אשלח לך כמה פילטרים נדירים שעושים לפנים וואוו. איף כמה שנאת חינם יש בעם הזה"
מערכת ice |  1
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ RAMI SHLLUSH/POOL)
שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוררה השבוע סערה לא קטנה ברשת, זאת לאחר שפרסמה תמונה מארוחת ליל הסדר שהיא ובעלה קיימו עם חיילים בודדים בירושלים. בתמונה, נראים בני הזוג כשהם אוחזים בכיסא עליו מוצגים תמונותיהם של החטופים בעזה. 
התמונה הפכה במהרה לוויראלית במיוחד, לאחר שהגולשים הבחינו בהבדל ניכר במראה של אשת ראש הממשלה, השונה לחלוטין מתמונה דומה שצולמה באותו ערב ופורסמה בחשבון הטוויטר הרשמי של משרד ראש הממשלה, כאשר נתניהו מאוחר יותר אף מחקה את התמונה.
 
מי שבאה להגנתה של שרה נתניהו היא ג'קי אזולאי, כוכבת הריאליטי והרשת, שהעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא כתבה: "למה לכולם מותר ולה לא? מסעיר את הרשת, וואוו. היא גם אישה וגם לה מותר לעשות מה שיעשה לה טוב".
ג'קי אזולאי הוסיפה וכתבה בסטורי שהעלתה בו הגנה על שרה נתניהו: "שרה דברי איתי אני אשלח לך כמה פילטרים נדירים שעושים לפנים וואוו". לסיום ביקרה אזולאי: "איף כמה שנאת חינם יש בעם הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלכה
    חי 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרה מלכה ! מי שלא מתאים לו שיתפוצץ
    סגור