תקשורת ומדיה

H&M רכשה את ברייק הזהב ב'הישרדות' ב-300 אלף שקל

הפרסומת בת ה-60 שניות שתשודר השבוע בכל העולם נרכשה על ידי משרד הפרסום יהושע TBWA באמצעות חברת רכש המדיה TMF
משה בנימין | 
הישרדות 2017 (צילום צילום מסך)
במוצ"ש הקרוב תסתיים העונה הנוכחית של הישרדות שתהיה גם האחרונה במודל 2 הערוצים המסחריים לפני המעבר ל-3 ערוצים בנובמבר הקרוב. לאייס נודע כי ברייק הזהב, הפרסומת לפני ההכרזה על הזוכה שיהיה השורד האחרון נרכש על ידי רשת האפנה הבינלאומית H&M. על פי הערכות בשוק המדיה, זמן האוויר מוערך בכ-300 אלף שקלים.
הפרסומת של רשת האופנה באורך של כ-60 שניות היא פרסומת בינלאומית שעולה השבוע ושבוע הבא ב-60 מדינות מסביב לעולם. h&m מפיקה פרסומת אחידה שאותה היא מפיצה בכל הנקודות שבהן היא פעילה וכך גם בישראל, כאן מייצגים אותה משרד הפרסום יהושע TBWA שרכש את ברייק הזהב באמצעות חברת רכש המדיה TMF.

 

ברייק הזהב נקבע כמחיר FIX (קבוע) על ידי הזכייניות כך שלזמן הפרסומת אין השפעה על המחיר, ובאותה מידה פרסומת של 30 שניות הייתה מתומחרת גם היא באזור ה-300 אלף שקל.
בעבר, בתור הזהב של תכניות הריאליטי ברייק הזהב היה מושך אליו יותר באזז בתעשייה, בהתאם לנתוני הרייטינג הגבוהים של התכניות. מנגד, בפועל למרות הצניחה העקבית בנתוני תכניות הריאליטי המחירים נותרו קשיחים בין 250 ל-300 אלף שקלים.
למותגי האופנה יש משיכה טבעית לתכניות הריאליטי שם נמצאים קהלי היעד שלהם, בין אם מדובר בצעירים או בבתי אב ומשפחות צעירות. כך לדוגמא רכש בית האופנה רנואר את 3 הברייקים ב-3 תכניות הריאליטי: הכוכב הבא, הישרדות והאח הגדול, בשנת 2016 בכמיליון שקלים.    
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה