תקשורת ומדיה

קשת נערכת ליום העצמאות: מצעד 70 וספיישל ארץ נהדרת

הערוצים נערכים לחגיגות ה-70. בקשת יפעילו את כלל הזרועות - קשת 12, ערוץ 24 ו-mako, לטובת שידורים מיוחדים עם גיא פינס, ארץ נהדרת ומצעדי שירים ורגעי בידור
אלכסנדר כץ | 
'ארץ נהדרת' חוגגת עצמאות (צילום מסך: קשת, ערוץ 2)
יום העצמאות הנוכחי סומן על ידי ערוצי הטלוויזיה השונים כתאריך יעד: גם חגיגות ה-70 למדינת ישראל, וגם הראשון לאחר הפיצול בערוץ 2 והגברת התחרות על לב הצופים.
לאייס נודע כי חברת קשת עובדת על שורת פרויקטים ליום העצמאות, שיוצגו על המסך בקשת 12 ובערוץ 24, וגם באתר mako. את יום השידורים המיוחד יוביל גיא פינס, לצד מנחים מתחלפים ואורחים באולפן.
בין היתר יוצג מצעד 70 רגעי הבידור הישראליים מאז קום המדינה, מתחומי המוזיקה, התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה. בחודש מארס תפתח ההצבעה באתר mako. במוצאי יום העצמאות ישודר ספיישל מיוחד של 'ארץ נהדרת', בהשתתפות כל כוכבי התכנית.
אתר mako יציג בשיתוף עם תחנת eco99fm את מצעד 70 השירים המובילים מאז קום המדינה, שידורגו על ידי אנשי האתר ותחנת הרדיו. התוצאות יחשפו ביום העצמאות ב-mako וב-eco99fm.
בערוץ 24 כבר הושקה השבוע רצועת 'חוזרים אל השירים' המסקרת את מצעד השירים העבריים הגדולים של 70 השנים האחרונות. עינת שרוף ונועם גילאור מארחים אנשי מוזיקה, מציגים ביצועים מוזיקליים נדירים ומפרסמים את הבחירות של מגוון דמויות ישראליות לשיר השנה שלהם. הפיק של התכנית יהיה במשדר חגיגי ביום העצמאות עם 'חידון המוזיקה העברית'. במשדר זה ייחשפו גם תוצאות הסקר הארצי על הזמר, הזמרת, השיר ולהקת השנה של כל הזמנים.
מקשת לא התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה