תקשורת ומדיה

לאחר עזיבתו של אבירם אלעד: מיכל קליין היא מ"מ עורך וואלה

ראש מערכת החדשות והמשנה לעורך הראשי, תהיה מ"מ העורך הראשי בשלב זה, עד שבזק תמכור את וואלה, והבעלים החדשים יבחרו עורך ראשי ומנכ"ל
אלכסנדר כץ |  3
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
מיכל קליין תחליף בשלב זה את אבירם אלעד ותהיה ממלאת מקום עורך וואלה. קליין, ראש מערכת החדשות של וואלה בשנתיים וחצי האחרונות, הייתה השם הבולט למילוי תפקיד העורך - בשל תפקידה כמשנה לעורך וואלה במקביל להיותה ראש מערכת החדשות.
קליין הצטרפה לוואלה בשנת 2008 וביצעה מספר תפקידים בדסק החדשות בין היתר הייתה רכזת כתבים, סגנית ראש מערכת החדשות ומתחילת 2016 – ראש מערכת החדשות.
כפי שכבר פורסם באייס לפני כחודש, היה זה אך טבעי שקליין תהיה העורכת הזמנית, בתקופה הרגישה שעוברת על אתר וואלה, שנמצא במוקד פרשת תיק 4000 (פרשת בזק-נתניהו), ונמצא בעיצומו של מו"מ למכירתו – בעקבות החלטת בזק למכור פעילויות של הקבוצה. דוחות בזק חשפו כי וואלה הפסיד כ-50 מיליון שקלים בשנים 2016 ו-2017.
אבירם אלעד, שהיה עורך וואלה בשנתיים האחרונות, עזב את האתר לטובת תפקיד מנכ"ל מיזם הבלוק TV של משה חוגג. העזיבה מגיעה כשברקע החקירה בתיק 4,000 במסגרתה העיד מנכ"ל וואלה אילן ישועה במשטרה וסיפר כי במקרה אחד דרש ממנו בעלי בזק ו-וואלה שאול אלוביץ' לפטר את אלעד בשל טור דעה שפרסם בוואלה בתמיכה בהסכם הגרעין עם איראן, וזאת לאחר דרישת בני הזוג בנימין ושרה נתניהו. ישועה לא עשה זאת, ובהמשך גם התברר כי הקליט שיחות עם אלוביץ', שעומדות במוקד התיק הזה.
בכל מקרה, לא ימונה עורך קבוע לוואלה עד שהבעלות על האתר תחליף ידיים, כשהבעלים החדשים יקבעו עורך ומנכ"ל. ישועה, המנכ"ל הוותיק של וואלה, מכחיש בתוקף כי הוא צפוי לעזוב את האתר כבר בסוף השנה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קטסטרופה מהלכת (ל"ת)
    טרגדיה 10/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מפיקה שכל מי שעבד תחתיה נמלט: בריינר, בורוכוב ואחרים
    בדיחה נפלאה 10/2018/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא שולטת בכתבים, לא שולטת בחדשות, היסטרית. ככה האתר נראה כבר שנתיים, והיא עומדת בראש הטיטאניק
    סגור
  • 1.
    וואלה אתר גוסס
    בדיחה על חשבון הגולש 10/2018/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיצוצים. פיטורים. הטובים עזבו הבררה נשארה
    סגור