תקשורת ומדיה

לקראת השקת The Four: שת"פ בין רשת 13 ל-Spotify

2 הגופים ישיקו הערב יחד עם עליית הריאליטי המוזיקלי לאוויר, שת"פ במסגרתו Spotify תקים פרופיל של התכנית עם רשימות השמעה מותאמות אישית. ושירותים נוספים
כתבי אייס |  1
תוכנית הריאליטי THE FOUR (צילום אוהד רומנו)
ערוץ רשת 13 ושירות המוזיקה הגדול בעולם Spotify יוצאות בשיתוף פעולה וייראה על המסך כבר מהערב (יום א'), עם השקת תכנית הריאליטי המוזיקלית החדשה The Four.
Spotify הקימה פרופיל של התכנית החדשה בו ניתן יהיה להאזין לרשימות השמעה מותאמות אישית. המשתמשים יוכלו להאזין לביצועי המתמודדים וקטעים בלעדיים נוספים. שיתוף הפעולה ייראה גם ברשתות החברתיות בהן ישיקו Spotify ורשת 13 פעילות גולשים ופעילויות נוספות.
התכנית The Four של ארמוזה פורמטס, זכתה כבר להצלחה בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, ורק לאחר מכן, הופקה גרסה ישראלית שלה שתעלה הערב ב-21:00 ברשת. את הגרסה הישראלית מנחה אסתר רדא לצד המוזיקאים מוקי, גלעד כהנא, דיקלה ומארינה מקסימילאן. התכנית מתחילה עם רביעיית הגמר שמרכיבה את מיי פיינגולד, שרית אביטן, שיר לוי ויהונתן אבידני. ה-4 יעמדו בפני תחרות לאורך כל העונה מול מתחרים ויצטרכו לשמור על מקומם ב"רביעיית הגמר".
 
סמנכ"ל התוכן של רשת 13, עמי גלאם מסר:  "אני שמח ונרגש להשיק את תכנית המוזיקה החדשה The Four בשיתוף פעולה ייחודי עם ענקית המוזיקה Spotify, שיאפשר לצופים ליהנות מחוויה מוזיקלית איכותית גם לאחר השידור ולהמשיך ליהנות מהביצועים של השירים".  
"Spotify הוא שירות המחבר בין מוזיקה לאנשים", אומר מייקל קראוס, מנהל אזורי של אירופה, אפריקה והמזרח התיכון בשירות המוזיקה. "שיתוף הפעולה עם התכנית תאפשר למעריצי התכנית לשלב את הביצועים של המתמודדים האהובים, בהאזנה היומיומית שלהם למוזיקה, ובכך תאפשר למתמודדים חשיפה משמעותית גם בין שידורים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה שת"פ דומה בין הכוכב הבא לאיירוויזיון לבין אפלמיוזיק (ל"ת)
    דרור 10/2018/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור