תקשורת ומדיה

בצל המיזוג: סמנכ"ל הכספים ברשת 13 ביקש לסיים את תפקידו

פרסום ראשון: סמנכ"ל הערוץ וחבר הנהלתו ב-8 השנים האחרונות, עופר אלשיך, פורש. סמנכ"ל הכספים של הערוץ הממוזג הוא יואב הלדמן
אלכסנדר כץ |  1
עופר אלשיך (צילום יח"צ)
עופר אלשיך, סמנכ"ל כספים של רשת 13 יסיים את תפקידו בערוץ – כך נודע לאייס. החלטתו נובעת מהמיזוג של רשת עם ערוץ עשר, וההחלטה כי סמנכ"ל הכספים של הערוץ הממוזג יהיה יואב הלדמן, שהיה סמנכ"ל הכספים של ערוץ עשר, מנכ"ל אתר ערוץ עשר והמשנה למנכ"ל ערוץ עשר.
אלשיך שימש כסמנכ"ל הכספים של רשת וחבר הנהלתה ב-8 השנים הארחונות. הוא היה אחראי על כל הניהול הפיננסי של החברה, גיוס הכספים לצורך המעבר ל-7 ימי שידור (הפיצול בנובמבר 2017, א"כ), אחראי על ההסכמים השנתיים עם חברות המדיה, הובלת הסכמי השקעה כגון אתר טרמינל איקס שהקימה רשת האופנה FOX  והיה מעורב בהשלמת המיזוג עם עשר. במסגרת תפקידו ברשת 13, שימש אלשיך גם כדירקטור בחדשות 2.
לפני תפקידו ברשת 13, היה אלשיך סמנכ"ל כספים בקבוצת סלע – חברה הנותנת שירותי IT, במסגרת תפקידו בין היתר היה אחראי על הנפקת החברה בבורסה בתל אביב.
"אני רוצה להודות לאבי צבי על האמון, העבודה המשותפת רבת השנים ועל הזכות לעבוד עם אבי ולהוביל יחד איתו ועם יתר חברי ההנהלה את החברה להצלחות", מסר אלשיך. "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת ומאחל הצלחה רבה הן לאנשי רשת 13 והן לאנשי עשר בערוץ הממוזג".
פרישתו של אלשיך היא חלק מגל עזיבות בכירים מרשת, בעקבות המיזוג עם ערוץ עשר לאחר החלטת מנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי לבסס את שדרת הניהול על אנשי ערוץ עשר. בין הפורשים – מנכ"ל רשת אבי צבי, המשנה למנכ"ל רונית גנון-עמית, סמנכ"ל התוכן עמי גלאם, היועצת המשפטית אילאיל לבנת ומנהל הפרוגרמינג רון קוצר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלום ותודה על ניהול הכושל
    עובד עשר 01/2019/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אך הגעת למצב שיש לך בור כזה בתור סמנכל כספים !
    סגור