תקשורת ומדיה

נתי יפת יסקר את מערכת הבחירות עבור 'דבר ראשון'

פרסום ראשון: יפת, כתב ועורך לשעבר במגוון גופי תקשורת ומי שהוביל מיזמים דיגיטליים-עיתונאיים, יסקר את הזירה הפוליטית עבור האתר מבית ההסתדרות
אלכסנדר כץ |  3
נתי יפת (צילום אייס)
אתר החדשות דבר ראשון נערך לקראת הבחירות. לאייס נודע כי האתר גייס את העיתונאי נתי יפת שייסקר את הזירה הפוליטית בחודשים הקרובים, ואמור להביא מהניסיון שלו במיזמי דיגיטל אותם יזם בעבר.
ליפת (42) ניסיון של 20 שנה בעולם העיתונות, והוא מילא מגוון תפקידים ככתב ועורך, בין היתר בכלכליסט, גלובס, המקומון זמן תל אביב מרשת מעריב, וואלה וחדשות עשר, ושימש בין היתר כעורך הראשי של חדשות נענע. בשנים האחרונות היה יפת אחד המייסדים של 2 מיזמים המשלבים תקשורת וחברה: שקוף - עיתונות לקידום הדמוקרטיה; והסטארט-אפ וויזמאס שמהווה פלטפורמה לניהול קמפיינים חברתיים, דירוג ושיח. כמייסד וויזמאס, יפת היה בין היוזמים והמובילים של 'קרן התחקירים' אותה מפעילים מספר אתרים עצמאיים.
"נתי מגלם את השילוב המדויק בין סטארט-אפ ג'ורנליזם שמייצג חדשנות ורעננות בעידן שבו העיתונות חייבת לבנות את עצמה מחדש, לבין אג'נדה חברתית ואקטיביסטית - בדיוק מה ש'דבר ראשון' צריך לעשות", מסר העורך הראשי של אתר דבר ראשון, שי ניב.
אתר 'דבר ראשון' הוקם על ידי ההסתדרות לפני כשנתיים וחצי, 20 שנים לאחר שירד לדפוס גיליון הנייר האחרון שנשא את אותו השם, כגלגול מאוחר של העיתון 'דבר'. בדיוק כמו המותג ההיסטורי, גם 'דבר ראשון' מוחזק כחברה בת בבעלות ההסתדרות. באתר שאת הצד המסחרי מנהל גיל פלוטקין, מדווחים על צמיחה עקבית בכל הפלטפורמות, הכוללות בין היתר אפליקציה, ניוזלטר יומי עם 170 אלף מנויים, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.
כחלק מהאסטרטגיה של ניב לנוע כל העת על הציר שבין המותג ההיסטורי לכיוונים חדשניים, אחד השינויים המרכזיים שנעשו בשנה האחרונה הוא ההשקה מחדש של המותג 'דבר השבוע' בגרסה דיגיטלית - מה שפעם היה מגזין סוף השבוע הראשון והפופולרי בישראל. את 'דבר השבוע' עורך כיום אסף צבי, ששימש קודם לכן כרכז מערכת. בנוסף, ניב גייס לפני כחצי שנה את ספי קרופסקי מכלכליסט לתפקיד ראש דסק האתר, ומינה אותו לאחרונה לראש מערכת החדשות. קודם לכן גויס אורן הראל מגלובס לתפקיד מנהל תחום הווידאו וסגן העורך.
לאתר גם תכנית רשת בשם 'דבר לילדים' בהגשת לינוי בר גפן, שהחשיפה אליה גדלה לאחר שהחלה להיות משודרת גם בפלטפורמת yes. בפרק האחרון של העונה הראשונה כיכב נשיא המדינה רובי ריבלין, ולפי ניב, שהוא גם יוצר התכנית, ייתכן שלאחר הבחירות יצולמו פרקים נוספים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני לא מבין איך הוא לא קיבל פוליצר
    נו באמת 01/2019/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר באחד העיתונאים הכי גדולים, המון סקופים, חשיפות, כוכב ברמה בינלאומית, רק פוליצר חסר לו להשלמת התמונה. נו באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • ובכן
    היי 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוליצר הוא פרס שניתן בארה"ב לאלו המפרסמים בארה"ב.
    סגור
  • 1.
    בחירה מעולה! (ל"ת)
    מור 01/2019/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור