תקשורת ומדיה

מסית לטרור? פעיל השמאל יונתן פולק ייחקר

רז נזרי, ממלא מקום היועמ"ש, הודיע כי פעיל השמאל ייחקר בחשד להסתה בשל מאמר שפרסם בעיתון "הארץ". "עלינו להצטרף אל ילדי האבנים ובקבוקי התבערה", כתב במאמר. עורכת דינו של פולק תבקש לבטל את צו המעצר
אייס | 
המהומות בשועפאט (צילום Getty images Israel)
חקירה פלילית בחשד להסתה לטרור ואלימות תיפתח נגד פעיל השמאל יונתן פולק. הדבר קורה אחרי שהמשנה ליועמ"ש עמית מררי הודיעה אתמול (רביעי) על עיכוב ההליכים האזרחיים נגד פולק.
ההחלטה התקבלה לאחר בחינת התלונות על מאמרו של פולק ב"הארץ", שבו כתב בין היתר "עלינו לחצות את הקווים ולהפר את החוק. למרות המחיר, עלינו להצטרף אל ילדי האבנים ובקבוקי התבערה. עלינו לצעוד בעקבותיהם".

נזרי ציין כי אין מקום לחקור את העיתון שבו פורסם המאמר או את עובדיו. ממשרד המשפטים נמסר כי "בהנחיה שהועברה התבקשה המשטרה לבדוק במסגרת החקירה גם את פעילותו של פולק בנוגע להפרות סדר סביב גדר ההפרדה, כעולה מפרסומים בתקשורת בעניין".
המשנה ליועמ"ש מררי אמרה אתמול (רביעי) כי "האחריות לנקוט הליכים פליליים בגין פעולות אלימות נגד צה"ל ומג"ב היא של רשויות המדינה. אין מקום כי האכיפה בעניינו תעשה בידי גוף פרטי".
גבי לסקי, עורכת דינו של פולק, הגיבה אמש להחלטה לעכב את הקובלנה הפלילית, אותה כינתה "שימוש לרעה בהליך המשפטי". לסקי אמרה כי בכוונתה לבקש היום מבית המשפט לבטל את צו המעצר של פולק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה