תקשורת ומדיה

א' עד ת': תוכנית אירוח חדשה של אתר הנוער פרוגי

סדרת הרשת החדשה לילדים ולנוער בהגשתו של משה אבוטבול תשודר בערוץ KIDZ ותארח כוכבי נוער לריאיונות אינטימיים. בעונה הראשונה יככבו סטפן לגר, קים אור אזולאי, רז ספני ועוד  
שרון טל |  1
תוכנית אירוח חדשה של אתר הנוער פרוגי תשודר בערוץ KIDZ (צילום Y-productions)
סדרת רשת חדשה מבית היוצר של אתר הנוער "פרוגי" בשם "א' עד ת'", בהגשתו של משה אבוטבול תשודר בערוץ KIDZ החל מיום ראשון הקרוב ה-16 במאי. מדובר בתכנית ריאיונות אליה יגיעו כוכבי נוער לאירוח מיוחד ואינטימי באולפן, בו יענו על שאלות אמיתיות, חושפניות ומרגשות.
על פי פורמט התוכנית, כמו שמו, השאלות בריאיונות נקבעות על פי גלגל אותיות מיוחד, אותו עוצרים הסלבריטאים באמצעות פעמון. האות הנבחרת היא הנושא של השאלה הבאה שתישאל. בין הכוכבים שיתארחו בעונה הראשונה: סטפן לגר, קים אור אזולאי, קווין רובין, רז ספני, אנג'ל ברנס ושירה לוי.
התכנית צולמה באולפני Y-productions כאשר בתוכנית הראשונה צפו למעלה מ-70,000 צפיות בממוצע. ניתן לצפות בתכניות באתר פרוגי וב- VOD. 
"אני שמחה וגאה שהתכנים האיכותיים של פרוגי זוכים לבמה טלוויזינית בערוץ KIDZ ומגיעים להישגים. ההפקות של פרוגי בכלל ו-"א׳ עד ת׳" בפרט, דוגלות בדגש האיכות לנוער, לצד בידור ואסקפיזם שחשוב במיוחד בתקופה כמו זאת", אמרה אורטל לוי, העורכת הראשית של פרוגי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלופים
    רן 05/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופים!! משה יא תותח
    סגור