תקשורת ומדיה

קלמן ליבסקינד חוזר לכאן 11 עם תכנית חדשה

לאחר הביקורת סביב החלטתו של מנכ"ל התאגיד להורדת התכנית של קלמן ליבסקינד ואראל סגל, חוזר העיתונאי לסבב נוסף עם תכנית אקטואליה שתעסוק בקונפליקטים המרכזיים על סדר היום החדשותי
יהודה לוינגר |  5
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
תאגיד השידור הציבורי הודיע היום (רביעי) על חזרתו של קלמן ליבסקינד לערוץ, וזאת חודשים בלבד לאחר שהתכנית שהגיש יחד עם אראל סגל ירדה מהאוויר לפי החלטתו של מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ ביוני השנה.
כזכור, החלטתו של קובלנץ הגיעה בנימוק כי התכנית של ליבסקינד וסגל לא עוררה שיח ועניין ולכן החליט להורידה, ולאחר עתירה של ארגון העיתונאים נגד ההחלטה בבית הדין לעבודה, נשארה התכנית עד חודש אוקטובר.
בתכנית החדשה, שתחל בחודש דצמבר, יגיש ליבסקינד מדי ערב תכנית ראיונות אקטואלית בין השעות 18:00-18:30. על פי הודעת התאגיד: "התוכנית היא חלק מרצועת האקטואליה ותעסוק בקונפליקטים המרכזיים על סדר היום החדשותי, ותתבסס על מספר ראיונות אחד על אחד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קובלנץ יצור מאוס
    . 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו צריך להוריד אותו מרצועת השידור הציבורי. הוא לא מעורר שום שיח ומדלדל את הקופה הציבורית
    סגור
  • 4.
    ימנני הגון
    נמר 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבסקינד הוא עיתונאי; הגשתו אינה מתלהמת, דבקותו בעובדות - מובחנת, והגשתו נעימה, גם אם עמדתו ברורה ו...לא תואמת את שלי. זהו משב רוח רענן; חלק גדול מעיתונאי הימין הינם שופרות קולניים של ''מציאות חילופית'' מ''בלפור''. חבל רק שהוא בא ע''ח תוכניתם המהנה של גואטה ויחימוביץ'.
    סגור
  • 3.
    ליבסקינד חזר בתשובה
    עמי 11/2020/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא יישר קו עם הקו של "כאן 11" - ביקר את נתניהו ו"יעץ" לו להתפטר עם הסדר טיעון. לאור זאת בערוץ סלחו לו על כל שגיאות העבר ומקבלים אותו לחיקם (לתקופת ניסיון כמובן ועל תנאי קבוע, במהלכו יבדקו אם הוא חלילה נוקט קו אובייקטיבי או רחמנא ליצלן יפלוט בטעות משהו חיובי על נתניהו). ראה הוזהרת ליבסקינד - אל תעשה טעות!
    סגור
  • 2.
    תאגיד שידור כל כך מטורלל ועלוב, כל כך מתחנף לימין!!!
    תאגיד מטורלל לגמרי! 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא ראיתי התנהלות עלובה של גוף ציבורי או עסקי, כמו ההתנהלות של התאגיד. מעלים תכניות, מורידים תכניות, מהדורות חדשות ואקטואליה שלדעתי הן משמימות וחסרות עניין, מגישים כל כך לא מעניינים ולא טלווייזיונים, ועוד לא דברנו על קלמן ליבסקינד.... לדעתי הוא כל כך משעמם, טרחן ונודניק.
    סגור
  • 1.
    מאז שהפך עבד הפרוגרסיביים, הוא סיים (ל"ת)
    לא רלבנטי 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור