תקשורת ומדיה

התקשורת באמריקה שמאלנית? צפו בג'ימי קימל חוגג את השבעת ביידן

בעוד הנשיא הנבחר ביידן נכנס לתפקידו וקורא לאיחוי הקרעים בחברה האמריקנית, בתקשורת לא יכלו להתאפק: הגדיל לעשות ג'ימי קימל ששיגר לרשת סרטון וידאו מושקע בו נראים אייקונים אמריקאים חוגגים. הגולשים, ברובם, מתמוגגים. בן כספית שיתף וחגג: "פצצה"
מערכת ice |  1
ביידן קימל (צילום צילום מסך)
הנשיא ביידן בחר לנאום טתמול (רביעי* בזכות איחוי הקרעים בחברה האמריקנית השסועה. לצד גינוי נחרץ להתקפה על הקונגרס, בחר ביידן בקו ממלכתי, נוכח המחלוקות הקשות שהתפרצו טרם השבעתו.
מי שקצת התקשו להתאפק הם כוכבי הוליווד: ליידי גאגא וג'ניפר לופז הופיעו בטקס ההשבעה וקייטי פרי, לצד אמנים נוספים שרה בקונצרט חגיגי מהבירה האמריקאית ששמיה הוארו בזיקוקים, אבל גם כוכבים וידוענים שלא היה להם קשר ישיר לאירועים, חגגו את היום בפרסום הודעות שמחה בחשבונות הטוויטר והאינסטגרם שלהם - ולא פחות מכך, גם בשמחה לאדו של טראמפ.
הגדיל לעשות הקומיקאי והמנחה ג'ימי קימל שהעלה לרשת סרטון בו חוגגים כל האייקונים האמריקאים (מפסל החירות, דרך הדיוקנאות המפוסלים בהר רשמור ועוד) את "השחרור" מטראמפ. אחד הפריימים האחרונים בסרטון אף מראה כיצד תמונתו של הנשיא היוצא, המשמיעה טענות על גניבת הבחירות, לכאורה, מוסרת מקיר הבית הלבן.
רוב הגולשים שהגיבו לחשבון הטוויטר של קימל הגיבו בשמחה וב"ממים" משלהם, אך היו גם מי שגערו במגיש: "אתה אמור להיות עצוב". בישראל שיתף העיתונאי בן כספית את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו והוסיף רק מילה אחת: "פצצה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אי אפשר לשלוח את הסירטון הגאוני והמוצלח של קימל גם
    ג'קי 01/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו יודע איך עושים את זה?
    סגור