תקשורת ומדיה

בעקבות צמיחת השוק בישראל: הושק מותג פודקאסטים חדש 'אודיותר'

בצל הדיווח של Spotify ישראל, כי בשנת 2020 למעלה מחצי מליון מאזינים חדשים האזינו לפודקאסטים בפלטפורמה, צמיחה של כ-148% ביחס ל-2019, ארומה מיוזיק וחברת ADIO שמייצגת את Spotify עם מותג חדש ומסקרן
מערכת ice | 
אודיותר (צילום יחצ)
חברת ADIO המובילה בתחום האודיו דיגיטל והמייצגת את Spotify בישראל, וחברת  ״ארומה מיוזיק״ העוסקת בניהול אישי קידום אמנים, הפקה והופעות מוזיקה חברו יחד ומשיקות בימים אלה את אודיותר - מותג חדש של רשת פודקאסטים.
רוב הפודקאסטים בישראל עוסקים בתחומי המדע, היסטוריה, כלכלה והייטק – מתחום האינפוטיימנט, לעומתם, אודיותר היא רשת הפודקאסטים ייחודית שכן מכוונת לקהל הרחב מכל שכבות האוכלוסיה ועוסקת בעולמות האנטרטיימנט (entertainment) במגוון תכנים כגון: בידור, תרבות, חברה, קומדיה, סיפורי פשע אמיתי, מוזיקה, מסעות וטיולים, עיצוב ופנאי ומוגשת על ידי טאלנטים ומשפיעני רשת מובילים ורלוונטים שהצטרפו לאודיותר כשותפים עסקיים.
ההאזנה לפודקאסטים ולסטרימינג בישראל זינקה בשנה האחרונה לרמות שטרם הכרנו, אנשים מאזינים לתכני מוזיקה ופודקאסט בכל סיטואציה ובכל רגע של היום. זמינות התכנים לצד סיטואציות של ריחוק חברתי בתקופת הקורנה השפיעו באופן משמעותי על צריכת המדיה.
על פי דיווח של Spotify ישראל, בשנת 2020 למעלה מחצי מליון מאזינים חדשים האזינו לפודקאסטים בפלטפורמה, צמיחה של כ-148% ביחס ל-2019. בנוסף, על פי דוח האינטרנט של בזק 2020 ניתן לראות צמיחה של 90% בהאזנה למוזיקה בסטרימינג.
רשת הפודקאסטים אודיותר החדשה והמגוונת אודיותר תהיה זמינה להאזנה בכל הפלטפורמות המובילות: YouTube, Spotify, Apple podcast, Google podcast ותשווק לקהל הרחב המתעניין בתחומי עניין שונים. המודל הכלכלי של הרשת מבוסס פרסום (ניתן לציין כי בנק הפועלים זיהה ראשון את ההזדמנות השיווקית ומעניק חסות ראשית לכל תכני רשת אודיותר).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה