תקשורת ומדיה

"קפה עמליה" תשוב לעונה שניה בשבוע הבא עם רכש חדש לקאסט

לאחר שנחלה הצלחה מאז עלייתה בשנת 2020, "קפה עמליה" שבה לעונה שניה שתשודר החל משבוע הבא בערוץ "כאן חינוכית". אל צוות השחקנים עלמה זק, אלון נוימן ואיילת רובינסון, יצטרף הבדרן יניב ביטון
אורן שטרנברג | 
קפה עמליה (צילום כאן חינוכית)
סדרת הילדים "קפה עמליה" תשוב לעונה שניה החל מהשבוע הבא (ראשון, 28 במרץ). הסדרה עלתה לשידור בשנה שעברה בערוץ "כאן חינוכית" המגוללת את סיפורה של משפחת לוצאטו, משפחה של בובות, שבית הקפה "קפה עמליה", בית קפה קטן ושכונתי, נמצא בבעלותה.
אל צוות השחקנים של הסדרה יצטרף בעונה השנייה הבדרן יניב ביטון שישחק לצדם של אלון נוימן, עלמה זק, איילת רובינסון. העונה השנייה תכלול 20 פרקים בני 15 דקות, על אחד ותשודר בימים ראשון עד רביעי בשעה 15:00 בערוץ "כאן חינוכית" ובדיגיטל. 
"קפה עמליה" כוללת את דמותו של סבא ג'יובאני- אביה של סופיה, שמרבה לצפות בכדורגל ולהתגעגע לאיטליה. יוני הוא הנער המתבגר של המשפחה שרוצה שיקראו לו ג'וני ועושה לכולם חור בראש עם הגיטרה שלו. עמליה, בת ה-8, הבת הצעירה שהיא הלב של בית הקפה- עוזרת לסופיה, אמא שלה, ומתיידדת עם כולם. בכל פרק יתארחו דמויות צבעוניות המזדמנות לבית הקפה ומביאות עמן שלל סיפורים מצחיקים.
הסדרה משלבת בובות יד, אותן מפעילים הבובנאים: ז'יל בן דוד (סבא ג'ובאני), ערן בן צבי (סופיה), גוני פז (עמליה) ויוסוף סווייד (ג'וני). "קפה עמליה" מבוססת על המופע "שירים לעמליה". בחלק מהפרקים ישולבו שירים שיצרו גיא לוי וטל אבן צור למילות שיריה של דפנה בן צבי.
יוצרי הסדרה: בובי לקס (פרפר נחמד), שחר סיטנר, גיא לוי וטל אבן צור. על ההפקה אמונה חברת ההפקה "סומיוקו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה