תקשורת ומדיה

בנט בראיון: "בראל לא נרצח, שגיתי בדבריי למשפחה"

ראש הממשלה התראיין לכל כלי התקשורת הגדולים וטען: "שגיתי בכך שגרמתי למשפחה עוד כאב. נפלתי בלשוני, אני בן אדם. זה לא היה צריך לקרות", הרוטציה עם לפיד: "ברור שאקיים אותה", הטיפול בקורונה: "נפעל לצמצם בידודים בבתי הספר אחרי החגים"
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)

נפתלי בנט התראיין הערב (שלישי) לערוצי הטלוויזיה המרכזיים חדשות 12 וחדשות 13, YNET, וואלה! ונוספים, אך הדיר את ערוץ 20 מהרשימה. הוריו של בראל חדריה שמואלי שנרצח בגבול עזה, העבודה עם הקואליציה השברירית והאמירות שסיבכו אותו היו בין הדברים שנשאל לגביהם.

בחדשות 12, יונית לוי שראיינה את ראש הממשלה אמרה לו: "על כל דבר שאמרת בארכיון אפשר למצוא משהו הפוך ב-180 מעלות". בנט השיב לה על כך: "כשאתה נכנס בדלת – אתה חייב לבוא נקי, להשאיר את כל הפוליטיקה מאחור, לבוא חד ועם מסירות מאוד גדולה. המערכת הערכית שלי יציבה ועמוקה, כשאתה יושב פה, יש על כל מהלך שיקולים מאוד מורכבים. זה לא דומה לכלום".
עוד הוסיף: "אני נמצא פה בחדר הזה, שאין חדר יותר חשוב ממנו בעולם, כי פה חונה האחריות על קיום מדינת ישראל ועל שגשוג האזרחים ועתידם. אני מתמסר כולי, יחד עם חבריי השרים, רק לטובת מדינת ישראל. לא תמיד נצדק - אבל תמיד נפעל בצורה נקייה". 

עוד טען: "שגיתי בעניין בראל ז״ל. אני מתנצל בפני המשפחה, אבל חשוב לציין שהוא לא נרצח, הוא נפל בעת מילוי תפקידו. אני שגיתי בכך שגרמתי למשפחה עוד כאב. נפלתי בלשוני, אני בן אדם. זה לא היה צריך לקרות".
על הרוטציה עם יאיר לפיד: "ברור שאני אקיים אותה, בתאריך שנקבע אני אעביר את מדינת ישראל אליו, מה השאלה? לגבי האם גנץ יסכים, תשאלו אותו, נשב בסיעה על סיפור חוק למניעת הטלת הרכבת הממשלה על נאשם. יותר מדי זמן על הכיסא הזה זה רע למדינה".
הטיפול בקורונה: "נפעל לצמצם בידודים בבתי הספר אחרי החגים, האסטרטגיה הקודמת הייתה סגרים, זה הכי קל לשבת בבית ולהרוס את המדינה, היו מי שאמרו שאין חיסונים, ניהול מגיפה הוא דבר דינמי ואני בוחר לנהל זאת בניהול מיקרו, אני נפגש עם כולם ומקבל החלטות".
 
לוואלה אמר: "מי שלא התחסן בפעם השלישית חושב שהוא מוגן - אבל הוא לא, 100% מהמאושפזים במצב קשה בבית החולים מתחת לגיל 40 לא מחוסנים בשלושת החיסונים. זה דבר לא ייאמן, מתנגדי החיסונים? זה קורע את הלב, אנחנו מדברים עם אנשים צעירים שנאבקים במחלה מאוד קשה. זה מיותר. לא להאמין לפייק ניוז, הוא הורג".
בנט הבהיר לגבי שדרות שהוא עומד מאחורי המשפט 'דין שדרות כדין תל אביב' והסביר: "אצא למבצע צבאי בעזה אם נצטרך, באופן חד משמעי, גם עם הקואליציה הזאת. מנסור עבאס מתעסק רק בעניינים אזרחיים - נעשה את מה שצריך לעשות ועם ההשלכות הפוליטיות נתמודד אחר כך".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן זונב
    דני 09/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה בין זונה ראשי תבות של בנט בין נבלה טמאה זה מה שאתה
    סגור
  • 1.
    צריך להוריד את הכפפות מול האימא הביביסטית
    אורח 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והפה המלוכלך שלה,ולענות לה באותה שפה,ולא "להתחשב" בזה שהיא אם שכולה. אם היא תשטוף את הפה באקונומיקה ותתנצל,אולי אפשר יהיה לכבד אותה כמי שהקריבה קורבן,אחרת שתלך ל....
    סגור