תקשורת ומדיה

רפי רשף תחת מתקפה: "תרבות אונס", "מה זה הפח הזה?"

בעקבות ההופעה של היועץ האסטרטגי רונן צור, דוד ורטהיים תקף: "יש לתוכנית הזאת עורך? הוא מבין למה זה בעייתי? בכלל, ממתי מביאים יועץ פוליטי על תקן פרשן עיתונאי קבוע? מורשת קלוגאהפט?", שרון שפורר: "אל תיראו, חבריי וחברותיי היקרימות ואל תרתעו. המהפכה שאנחנו בעיצומה גדולה מערוץ 12"
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך החדשות 12)
חמש עם רפי רשף בקשת 12 תחת מתקפה חריפה בעקבות נוכחותו של יועץ התקשורת והאסטרטגיה רונן צור בפאנל, כאשר התייחס מחד לתקציב המדינה ומה הוא רואה בהתנהלות של ראש הממשלה נפתלי בנט ומאידך לפרשת גל אוחובסקי.
דוד ורטהיים טען: "לא ייאמן, דקה אחרי שמסביר לשרקי בידענות על התקציב והקשיים של בנט, יושב לו יועץ המשברים רונן צור ש״מסייע לגל אוחובסקי כחבר״ על אותו כיסא ומסביר לרפי רשף על פרשת אוחובסקי. יש לתוכנית הזאת עורך? הוא מבין למה זה בעייתי? עכשיו אולי אפשר להבין את המתקפה עלי ממקודם. ממגננה להתקפה".
עוד הוסיף העיתונאי הוותיק של וואלה! ברנז'ה: "בכלל, ממתי מביאים יועץ פוליטי על תקן פרשן עיתונאי קבוע? מורשת קלוגאהפט? מה זה הפח הזה. יש לחברה הזאת 20 כתבים פוליטיים ועוד שלושה פרשני על. שיילכו וישבו שם".
 
העיתונאית שרון שפורר הוסיפה: "אל תיראו, חבריי וחברותיי היקרימות ואל תרתעו. המהפכה שאנחנו בעיצומה גדולה מערוץ 12 ומתרבות האונס שאבי ניר מנחיל לנו עם כל הטאלנטים הרקובים שלו דוגמת איל גולן, גל אוחובסקי וגם היועצים של כל החברה הטובים רונן צור ורני רהב;; בואו נלמד אותם לקח".
עוד הוסיפה: "ואז חשב לעצמו אוחובסקי: וואי עומד לצאת עליי תחקיר נוראי. מה אעשה? אני יודע. אז אקח את רונן צור יועץ התקשורת ואוכיח לכולם שכל מה שנכתב עליי זה נכון ואולי גם יותר גרוע? ככה זה עובד אצל הגאונים האלו ששוכרים את שירותיו של האיש? שישכרו איזה ששי גז סטייל - וגמרנו למה להסתפק בצור?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צבועים
    דנדי 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בושה של אנשים יפי נפש שזה רחוק מהם ,שזה נוגע בחר שלהם הם במקרה הטוב מגבים וגם אז מגנים אלו,גל אוחבסקי,צריך להיחקר כמו כולם ועם עשה את מה שהנערים אומרים ,שילך לכלא ומהר
    סגור