תקשורת ומדיה

יובל שטייניץ תוקף: "היו קורעים לנו את הצורה"

יובל שטייניץ התראיין ב-103FM והתייחס בין היתר למינויו של עמיר פרץ ליו"ר התעשייה האווירית: "לא רק בכנסת, אלא גם בתקשורת - היו קורעים לנו את הצורה"
מערכת ice | 
יובל שטייניץ (צילום אתר הכנסת)
שר האנרגיה לשעבר התראיין הערב (ראשון) לאריה אלדד ובן כספית ב-103FM על כמה נושאים פוליטיים ויצא בחריפות נגד מינויו של שר הכלכלה והתעשייה לשעבר עמיר פרץ לתפקיד יו"ר התעשייה האווירית וגם ההחלטה על החזרת איכוני השב"כ בעקבות חדירת הווריאנט הדרום-אפריקני "אומיקרון" לארץ
שטייניץ נשאל על כוונתו הפוליטית להמשך הדרך ואמר על כך כי הוא מאוד מתאים להיות ראש ממשלה אבל לא רוצה ולא מעוניין בכך. בהמשך כאמור הגיב לנושאי סדר היום שעלו ביממה האחרונה. 
כשנשאל על המינוי של עמיר פרץ לתפקיד יו"ר תעשייה אווירית אמר: "אם היינו ממנים שר לשעבר מהימין, וממשלת ימין הייתה ממנה אותו לתפקיד הזה בניגוד להחלטה חד משמעית של הוועדה בראשות שופטת, לא רק בכנסת, אלא גם בתקשורת - היו קורעים לנו את הצורה".
כזכור, המינוי היוקרתי של פרץ נפסל לפני כחודש על ידי ועדת המינויים בשירות הציבורי, אלא ששר הביטחון בני גנץ ושר האוצר אביגדור ליברמן לא הרימו ידיים וכעת הגישו את מינויו של פרץ שוב לאישור הוועדה, כאשר לאחר הפסילה העלו טענות קשות על ההחלטות שהובילו לפסילה. היועמ"ש מנדלבליט ככל הנראה לא עומד בלחץ הפוליטי ולא יתנגד. 
 
בישיבה עצמה, שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת האנרגיה קארין אלהרר שניסתה למנות את אמי פלמור ליו"ר חברת החשמל וקיבלה את התנגדות ועדת המינויים, יצאו נגד ועדת המינויים בישיבת הממשלה. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי נמנעה והסבירה שלצד הכישורים שיש לפרץ, בחוות הדעת יש אינטרסים וכוחות פוליטיים שקשה להתעלם מהם כמו הצטרפותו של פרץ לממשלה ה-35 מטעם "כחול לבן" כשר הכלכלה. ולבסוף הוחלט לאשר את המינוי של פרץ. 
בהמשך התייחס להשבת איכוני השב"כ במטרה להילחם בווריאנט החדש ואמר כי: "זה ברור שכשהימין מפעיל איכוני שב"כ, זו סכנה לדמוקרטיה. כשעושים את זה מהשמאל או משמאל-מרכז, לא צריך לדאוג. הצביעות חוגגת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה