תקשורת ומדיה

קבינט הקורונה אישר: אלה ההגבלות החדשות

בעקבות החשש מהתפרצות חדשה של זן הקורונה החדש, "אומיקרון", קבינט הקורונה אישר הלילה הנחיות חדשות לשבים מחו"ל, ההנחיות ייכנסו לתוקף בלילה שבין ראשון לשני
מערכת ice | 
חזרה לעבודה (צילום pexels edit ice)
קבינט הקורונה אישר הלילה את ההגבלות המתחדשות לאור החשש מהתפרצות של וריאנט האומיקרון של הקורונה. ההנחיות ייכנסו לתוקף החל מהלילה (בין ראשון לשני) וכוללים שלושה ימי בידוד מלאים לכל החוזרים מחו"ל שמחוסנים. לגבי מי שלא מחוסן - נקבעו שבעה ימי בידוד מלאים. כל מדינות אפריקה הוגדרו כמדינות אדומות, שהשבים מהם ייאלצו להיכנס לבידוד במלוניות הקורונה עד לקבלת תשובה שלילית לקורונה שתעביר אותם לבידוד ביתי של שבעה ימים. 
עוד הגבלה שחוזרת - סגירת נתב"ג לתיירות חוץ, ואיכוני שב"כ על מכשירי הטלפון של חולים שמצאו מאומתים. הדיון נערך אתמול במשך שלוש שעות, ובמהלכו התגלעה מחלוקת בין שר המשפטים גדעון סער לראש הממשלה נפתלי בנט כשסער התנגד לכל ההגבלות שהוצעו, ושחלקן אושרו בסופו של דבר.
 
מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש התייחס הבוקר לוריאנט החדש בראיון לענת דוידוב וולן יוכפז ברדיו 103fm, ואמר, "אנחנו מעריכים שהחיסון הקיים מקנה הגנה, גם אם הנגיף מתגבר עליו קצת, מפניי מחלה קשה ואנחנו מעריכים שזה מה שנראה. גם העדויות מחו״ל הן כאלה אבל זה משהו ראשוני מאוד".
כמו כן התייחס אש לסגירת תיירות החוץ אצל אפי טריגר בגל"צ ואמר, ""אם נמצא שהחיסון עובד על הווריאנט החדש - יכול להיות שנשקול להחזיר את כניסת התיירים. עם זאת, אם הוא מאוד מדבק אולי נרצה להגן על עצמנו. לקחנו פרק זמן של שבועיים כדי לראות שוב"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה