קריירה ולימודים

קרן המלגות אייסף מודיעה על מינוי יו"ר חדש

קרן אייסף שמעניקה מלגות בפרויקטים שונים לעשרות אלפי סטודנטים מדי שנה הודיעה על מינוי חדש לתפקיד היו"ר שלה - בוגר התוכניות היוקרתיות של הקרן
מערכת ice | 
ניר קידר, יו"ר קרן אייסף (צילום אדווה אודיה עוגן)
פרופ' ניר קידר, מונה לתפקיד יו"ר אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך. פרופ' קידר הוא בוגר תוכנית הדוקטורט של אייסף, ומכהן כיום כמשנה הנשיא לעניינים אקדמיים במכללה האקדמית ספיר. בעברו כיהן כראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר וכפרופסור בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן. את דרכו באקדמיה החל בתואר ראשון באוניברסיטת תל אביב, ולאחר מכן, המשיך לתואר שני ודוקטורט במשפטים וההיסטוריה של המשפט באוניברסיטת הרווארד.
כחלק מפעילותו החברתית, קידר נשאר מעורב לאורך השנים בפעילותה של אייסף ובקידום רשת הבוגרים של הקרן הפועלת מזה 45 שנים לקידום מצוינות וצמצום פערים חברתיים בישראל באמצעות השכלה גבוהה.
"כבוגר הקרן וכבן לאב שעלה ארצה לבדו בעליית הנוער, אני יודע עד כמה גדול האתגר וכמה חשובה פעילות הקרן," אמר פרופ' קידר. "אני שמח ונרגש על התפקיד ונכנס לנעליים הגדולות של חברתי ד"ר ורד פדלר-קרוואני. ביחד עם הצוות המעולה של אייסף, בראשות המנכ"לית גלית כספי-כהן, וביחד עם אלפי חברותיי וחבריי הבוגרים, אני יודע שנוכל להמשיך ולפתח את הקרן ברוח חזונם של מייסדי הקרן לטובת החברה הישראלית".
 
אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, פועלת מזה 45 שנים לקידום מצוינות וצמצום פערים חברתיים בישראל, באמצעות פיתוח מנהיגות ומלגות סיוע לצעירים מבטיחים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במיטב המוסדות האקדמיים בישראל, מתואר ראשון ועד פוסט דוקטורט. צעירים אלה הם הראשונים במשפחותיהם הפונים להשכלה גבוהה, שהצליחו לפרוץ תקרות זכוכית, הגיעו לאקדמיה ולאחר מכן השתלבו במשרות בכירות בכל ענפי המשק. מאז 1977 מייסדי הקרן, אדמונד י. ספרא, לילי ספרא ונינה ווינר בשיתוף עם המוסדות האקדמיים ותורמי ושותפי קרן אייסף בארץ ובחו"ל, תרמו רבות למען עתידם של צעירי הפריפריה והחברה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה