תקשורת ומדיה

אתי כרייף בג'וב נוצץ: מדוע שידרה עם ינון מגל?

אתי כרייף לא עוצרת וממשיכה לרכב על גל הפרסום שלו זכתה מאז הראיון לעובדה והפעם היא מצטרפת לשידור של ינון מגל ובן כספית כמגישה אורחת לרגל יום האישה הבינלאומי 
מערכת ice |  4
אתי כרייף (צילום 103FM)
מאזיני רדיו 103FM הופתעו לגלות הבוקר (שלישי) בתכנית הפופולרית של התחנה, "ינון ובן", בה בדרך כלל שומעים את ינון מגל ובן כספית מתנגחים זה בזה, דמות נשית מפתיעה ובימים האחרונים מאוד מוכרת, השופטת בדימוס אתי כרייף, שהגיעה לאולפן והייתה מגישה אורחת. 
הבוקר,  לרגל יום האישה הבינלאומי שמציינים היום, אתי כרייף הגיעה כמגישה אורחת, לכל תכנית הוסיפו ב-103FM אישה, על פי גורמים המעורים בפרטים נמסר ל-ice כי לא מדובר בג'וב קבוע והסיבה לבחירה של אתי כרייף להופיע דווקא בתכנית של ינון מגל היא שאתי כרייף מעריצה ומעריכה את ינון מגל שהגן עליה ברשתות החברתיות במהלך הפרשה. כמו כן, גורמים נוספים סיפרו לאתר ice, כי הגעתה של אתי כרייף לתכנית נעשתה ללא תמורה ומדובר בהופעה חד פעמית בלבד.
 
כרייף נכנסה לתודעה הישראלית עם חשיפת פרשת "מין תמורת מינוי", שם נחשדה כי קודמה להיות שופטת לאחר שקיימה יחסים מיניים עם ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה. בהמשך ולאחר שנסגר התיק בעניינה, כרייף סיפקה ראיון טלוויזיוני שנוי במחלוקת לתכנית "עובדה" בקשת 12. 
לאחר מכן הגיע גל הפרסום: תחילה, קיבלה 10 אלף שקל בכדי להגיע להשקה ככוכבת חדשה, הגיעה לרמת פרסום חדשה לאחר קיבלה חיקוי בארץ נהדרת, בהמשך קיבלה ג'וב יוקרתי כשנבחרה להיות פרשנית קבועה בתכנית "חמש עם שרון גל" ברשת 13, דבר שעורר סערה וביקורות. ואתמול כאמור, יצאה ההודעה על בחירתה להיות הפרזנטורית של "סמארטק טכנולוגיות" ועל פי דיווח באתר וואלה, השופטת בדימוס קיבלה עבור צילומי הקמפיין סכום של 130 אלף שקל על יומיים צילומים. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איתי
    שלמה 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מציע לך איתי ‏תעשי תוכנית בוקר עם בן כספית זה יתפוס במאה אחוז
    סגור
  • 2.
    מסכן בן כספית
    גל 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה טמטום והתלהמות היה צריך לסבול באותו יום.
    סגור
  • הפוך הפוך מסכנים השניים שנאלצו לשמוע את הטמבל הזה (ל"ת)
    ניר 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפי סידר... או שזה נטו בזכות הכישורים?
    צרויה 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אם אפי סידר... צריך להודות לו. יש לך רעיון איך?
    סגור