שיווק ופרסום

פרזנטור חדש למאניה, כמה מיליונים השקיעה לקיץ 2022?

במותג האופנה ערכו את הצילומים לקמפיין קיץ 2022 במלון סטאי שבכנרת והציגו את הפרזנטור החדש - ישראל אטיאס, שיככב לצידו של ג'וזי זירה, בקמפיין שעלותו מוערכת בלא פחות מכשני מיליון שקלים. בעלי קבוצת מאניה גרופ: "בטוחים שמדובר בשיתוף פעולה ארוך טווח ומוצלח"
מערכת ice | 
ישראל אטיאס וג'וזי זירה (צילום iconzbymedio)
מלון סטאי שבכנרת אירח הבוקר (שלישי) את צילומי קמפיין קיץ 2022 של מותג האופנה ״מאניה ג׳ינס״ בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים, עם הפרזנטור החדש ישראל אטיאס לצידו של הכוכב ג'וזי זירה, עבורו מדובר בעונה רביעית לשיתוף הפעולה עם החברה.
הקמפיין צולם במלון היוקרתי סטאי בכנרת בצפון הארץ. השניים השיקו את קולקציית הקיץ של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות ופרינטים ייחודים.  
את הקמפיין, שעלותו כאמור מוערכת בלא פחות מכ-2 מיליון שקלים מוביל משרד הפרסום by medio icon והוא צפוי לעלות בחודשי הקיץ הקרובים בפקיסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלוויזיה עיתונות כתובה ובדיגיטל.
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ: "שמחים ונרגשים על הצטרפותו של ישראל אל משפחת מאניה גרופ כשגריר נוסף לצד ג׳וזי ומאחלים המון בהצלחה הערכים שמוביל ישראל הם אידאלים עבור ערכי המותג ואנו בטוחים שמדובר בשיתוף פעולה ארוך טווח ומוצלח".
אליאור אסלן, סמנכ״ל שיווק קבוצת מאניה גרופ: "אני מברך את ישראל על הצטרפותו לנבחרת הטאלנטים של מאניה ג׳ינס לצד ג׳וזי זירה. סמוך ובטוח שתהיה לנו עונה בלתי נשכחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה