השוק

אברמוביץ' ממשיך לברוח מהסנקציות, מטוסו נחת בישראל

אחרי שהעביר את יאכטת הענק שבבעלותו מברצלונה למונטנגרו, המיליארדר הרוסי-ישראלי ממשיך לחמוק מן הסנקציות שמוטלות על אנשי עסקים רוסים ונחת בישראל אחרי טיסה של חמש וחצי שעות ממוסקבה. וגם: מה עלות הדלק שבזבז המטוס וכמה טון פחמן פלט בדרך?
מערכת ice |  2
רומן אברמוביץ' (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
המיליארדר הרוסי-ישראלי, רומן אברמוביץ', ממשיך בניסיונותיו לחמוק מהסנקציות שמוטלות על האוליגרכים הרוסים בשל פלישתה של רוסיה לאוקראינה. אחרי שדווח באנגליה כי אברמוביץ' העביר את יאכטה הענק בבעלותו, הערב (ראשון) מטוסו של המיליארדר נחת בישראל.
המטוס, LX-RAY, רשום בלוקמסבורג, מסוג גאלף-סטרים G650, שמחירו 65 מיליון דולר, נחת בישראל אחרי טיסה של חמש וחצי שעות טיסה ממוסקבה. מטוסו של אברמוביץ' סחב 8 וחצי טון של דלק מטוסים, שמחירם קצת יותר מ-15 אלף דולר. ומה לגבי פליטות הפחמן של המטוס? הם לא פחות מ-30 טון. 
  
כזכור, עוד קודם לכן דווח באנגליה כי אברמוביץ' העביר את יאכטת הענק שבבעלותו, שאורכה לא פחות מ-139 מטרים, מברצלונה למונטנגרו, שלא נכללת באיחוד האירופי ולכן לא יופעלו סנקציות על הנכס במדינה. 
אברמוביץ' סופג סנקציות מכל כיוון שפוגעות בכל עסקיו ובדגש על קבוצת הכדורגל האנגלית שבבעלותו, צ'לסי, אותה העמיד כזכור למכירה, כשעתידה בשלב זה לוט בערפל בכל הקשור לפתיחת העונה הבאה, כשעד לתום העונה המועדון, שחנות האוהדים שלו נסגרה גם כן בעקבות הסנקציות, צריך לשלם לא פחות מ-28 מיליון פאונד משכורות לשחקנים ואנשי צוות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלפי מטוסים ברגע זה באוויר ודווקא המטוס של אברמוביץ (ל"ת)
    סימו 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נהיינו עיר מקלט לפושעים רוסים (ל"ת)
    בושה 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור