תקשורת ומדיה

תאגיד השידור שוב יסתבך? עובד התבטא נגד חיילי צה"ל

אחרי הדריסה של שני לוחמים על ידי מתנחלים יהודים במחסום בשומרון, רועי שרון, כתב חדשות כאן 11 כתב: "כמה שנאה צריך יהודי כדי לדרוס חיילי צה"ל", חברו לערוץ, היוצר רועי עידן, הגיב לו: "מפתיע שהם לא שונאים אותם יותר". עקיבא נוביק התייצב לצידו ותקף את טל בן עובדיה
מערכת ice |  3
כאן תאגיד השידור הציבורי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
עובדי תאגיד השידור ממשיכים להסתבך באמירות שנויות במחלוקת. אחרי שרכב ישראלי וב מתנחלים פרץ מחסום בשומרון ובכך גרם לפציעתם של קצין ולוחם שעמד לידו, הרשת סוערת בעקבות התבטאות של רועי עידן, אחד היוצרים בתאגיד. 
רועי שרון, הכתב לענייני צבא וביטחון של כאן 11, ציטט את הציוט בו איתי בלומנטל, הכתב הצבאי של כאן 11, דיווח על האירוע, כשכתב: "כמה שנאה צריך יהודי כדי לדרוס חיילי צה"ל". אותה תגובה של עידן, יוצר וותיק בכאן 11, גררה תגובות מחולקות, כאשר מי שזעמה במיוחד הייתה טלי בן עובדיה, ממייסדי אתר Ynet, שצייצה צילום מסך של הצילום וכתבה: "רועי עידן יוצר מוביל בתאגיד השידור הציבורי על דריסת חיילי צה״ל. מזעזע".
 מי שעמד לצידו של עידן היה עקיבא נוביק, כתב כאן 11, שהגיב לעובדיה: "טלי מה יהיה עם הז'אנר הזה של הבלטת מקום העבודה של מי שציוציו מרגיזים אותך? האיש לא כותב משהו בסתר בפורום פנימי. הכל בשמו ובגלוי. מה המטרה, שיפוטר? שיחשוש לכתוב את דעתו?". 
עובדיה הגיבה: "החיים של חיילי צה״ל מעל לכל ויכוח ומחלוקת. ואני מדגישה החיים. אפשר לבקר אותם, אי אפשר לקרוץ למי שביקש ליטול את חייהם. אז כן עקיבא לא בא לי לממן לו משכורת כשבני משפחתי הם אותם חיילים".
בתגובה כתב נוביק: "את יודעת כמה אנשים לא רצו ״לממן את משכורתך״ כשעבדת (עד לא מזמן) בחברה שהפיקה תכנית לתאגיד? חופש הביטוי נמדד באמירות שלא מוצאות חן בעיניך (גם בעיני אגב), וטוב שיוצר מוכשר ומבריק כמו רועי עידן כותב לתאגיד".
המקרה הזה מצטרף למקרה נוסף שקשור לתאגיד שקרה לאחרונה, כאשר עורך החדשות של כאן רשת ב' צייץ בטוויטר ציוץ שנוי במחלוקת כשהשווה את לוחמי צה"ל ל"בשר תותחים", כאשר התאגיד כבר הוציא מכתב הבהרה כי המקרה יטופל. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך זה בדיוק נגד חיילי צהל? (ל"ת)
    גל 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מימון
    א. גולן 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין לי בעיה שהם סניף של אל ג'זירה בעברית. יש לי בעיה שהם ממומנים בכספי ציבור. אוקצור שומר נפשו ודואג לבריאותו שימנע מלצפות בהם.
    סגור
  • 1.
    וואו
    עילגות 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתר אייס, אולי במקום לכתוב כל כותרת כקליקבייט זול, תשקיעו רגע בלקרוא מה כתבתם לפני שאתם מפרסמים. אי אפשר להבין את הניסוחים העילגים שלכם.
    סגור