תקשורת ומדיה

דוד ורטהיים נגד תקשורת השמאל: "פחות ליברלים מהימין"

העיתונאי שמגיש לצידו של אראל סגל ב-103FM סיפק אמירה מעניינת במהלך דיון בתכנית: "מכל שנותיי בתקשורת, הממונים עליי שהיו מצד ימין של המפה היו יותר ליברלים, מאפשרים ובעד חופש הביטוי מאשר אלו שהיו בצד השני"
מערכת ice | 
דוד ורטהיים (צילום יחצ)
אראל סגל גרם לסערה גדולה בשבוע שעבר כאשר הקביל את עיתונאי השמאל לכלבים בתכנית אותה הוא מגיש בערוץ 14, ומאז גרר ביקורות משני הכיוונים, בייחוד מאנשי השמאל של המפה הפוליטית בתקשורת. 
היום (שני), ב-103FM, סגל התווכח בנושא עם דוד ורטהיים, זאת לאחר מספר ציוצים של ורטהיים בשבוע האחרון נגד התקשורת הימנית המתגבשת: "אלחם על זכותך לרדת עליי ועל הביביסטים. כחבר אני אומר, אל תתנשא עליי". ורטהיים סיפק תשובה מפתיעה כשאמר: "מכל שנותיי בתקשורת, הממונים עליי שהיו מצד ימין של המפה היו יותר ליברלים, מאפשרים ובעד חופש הביטוי מאשר אלו שהיו בצד השני". 
 
כזכור, בשבוע האחרון עסק רבות ורטהיים בסאגת מינויו של יעקב ברדוגו להגשת התכנית "יומן הערב", שלטענתו נעשה ביוזמתו של ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו
ורטהיים צייץ: "אגב, שווה לשים לב לדקויות. דקל לא אומר שברדוגו הוא לא יוזמה של נתניהו. הוא אומר שמי שהביא את ברדוגו לתפקיד זה ברזילי, שטען שזה מסיבות מקצועיות. תיאורטית, אם נתניהו אמר לברזילי שים את ברדוגו וברזילי לא אמר לדקל, אז זה סיפור אחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה