תקשורת ומדיה

נחשף הפוליטיקאי המסתורי שעומד מאחורי מכתב ההתפטרות של סילמן

מאחורי הקלעים של הדרמה הפוליטית עם פרישתה של יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן. בשעה זו נפגש ראש הממשלה עם חברי מפלגתו בניסיון למנוע פרישה נוספת שעלולה להביא להפלת הממשלה
מערכת ice |  13
עידית סילמן, נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הדרמה הפוליטית עם התפטרותה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן ממשיכה במלוא העוז. כעת נחשף מי עמד מאחורי ניסוח מכתב ההתפטרות של חברת הכנסת עידית סילמן. ישי כהן מכיכר השבת חשף בטוויטר את צילום המסך של המסמך המדובר ומי המחבר הרשמי שלו: יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. 


 קרדיט: מתוך הטוויטר של ישי כהן, כיכר השבת 
רק הבוקר, עם היוודע דבר ההתפטרות כתב סמוטריץ': "שחר של יום חדש". יו"ר הציונות הדתית הוסיף: "זה תחילת הסוף של ממשלת השמאל הלא ציונית של בנט והתנועה האסלאמית, והסנונית שתבשר בע"ה על החלפתה בממשלה יהודית, ציונית ולאומית".
שר התחבורה לשעבר הוסיף בתגובה על התפטרותה כי "ברכות והערכה גדולה לח"כ סילמן על האומץ לעשות את הדבר הקשה אך נכון ומתבקש כל כך. במקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים אינם עומדים".
 

 
בניסיון למנוע פרישה נוספת, רה"מ בנט נפגש כעת עם ניר אורבך, חבר מפלגתו, בקריה. איילת שקד, שרת הפנים וחברת מפלגת ימינה מיועדת גם היא להיפגש היום עם ראש הממשלה מאותה סיבה בדיוק. דפנה ליאל, חדשות 12, מצייצת כי "פגישת אורבך ובנט הסתיימה בלי הודעה משותפת של השניים. אפשר ללמוד מזה שאין ביניהם הסכמה בינתיים".
 


עידית סילמן מטילה וטו על ניצן הורוביץ//הארכיון
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    סילמן עם צמד הכהניסטים הגזענים סמוטריץ' ובן גביר
    ליכודמהעבר 04/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סילמן עם צמד הכהניסטים הגזענים סמוטריץ' ובן גביר, איזו יהדות נפלאה, איזה ערכים, הם לא הראשונים שבמועל יד קידשו את הערכים הגזענים בעולמנו. "יהודים טובים" שאו ברכה.
    סגור
  • 10.
    סילמן
    נוי 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סילמן פחדנית עלובה ובוגדת. בסוף הדרך את ובעלך תהיו בחוץ. כי אתם טיפשים ומאמינים לסמוטריץ הגמד הליצן חחחח
    סגור
  • 9.
    למה לא מפרסמים תגובות ימניות
    אתר אייס קר וקפוא 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזה "דמוקרטיה" תענוג...לראות איך כל תגובה של שמאלנים אפסים כמוכם!
    סגור
  • 8.
    חורוביץ נתן לסלמנה אמתלא חרץ את גורל הממשלה
    בצל 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גפני בכספים ומי רוצה לשחק צוללות ?
    סגור
  • 7.
    חיכתה לרגע הנכון
    אביס 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סילמן חיכתה לרגע ולטריגר שיתן לה אפשרות לצאת בעקבות שאיפות אישיות ולא לאומיות כפי שהיא אומרת.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    סמוטריץ מי? זה ששירת בצהל חודש? (ל"ת)
    וטי 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 5.
    אוכלים חמץ וחזיר בבתי ספר, מכללות, מוסדות ממשלה
    פ.א 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז בכיתה שלי התלמידים נכנסים עם כריכים כשרים וכאלה שלא. גם חזיר נכנס לכיתה וגם טןסט עם גבינה צהובה ופסטרמה.אסור להכניס לכיתה מזון שעלול לגרום לאלרגיה ולסכן חיים של תלמידים אחרים. סילמן יצאה "פיתה"... העולם הבא שבעלה כל כך מארגן לה הוא לא בהכרח גן עדן. לא יכניסו חמץ אבל יכניסו טרפה... לקרב אל הדת את מליוני אזרחי ישראל, שחלקם לא יהודים לפי ההלכה וחלקם חילוניים היא לא באיומים ולא ביציאה לידיים של הליכוד. עוד לא עשית נזק. תחזרי ותטפלי בדברים מבפנים. עוד בחירות ימוטטו את המדינה וחיים של אנשים יתקצרו בגלל חמדנות! זה הזמן להלחם במחבלים, בעבריינים ובפושעים. לא באוכלי חמץ!!
    סגור
  • מורה חמורה
    אתם האויב לא החמץ 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אם את מורה צריך להעיף אותך במהירות האפשרית. כל "ההכלה" הזאת היא צבועה ורק לכיוון אחד. הידיים של הימין והליכןד הם הדרך הנכונה כי אתם לא יודעים להכיל את התורה והמצוות אם לא הם היית עכשיו באוגנדה מלמדת ילדים אפריקנים שחורים
    סגור
  • הצביעות של הימין הדתי פשוט הזוי
    אור 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם נהנים ממדינה שמהווה בית ללאום היהודי על גווניו , שהוקם בזכות יהודים חילוניים ששלושת השבועות מהם והלאה , על בסיס של מדינה חופשית ליברלית ומתקדמת עם זכויות אדם ואזרח מתקדמים. האופי היהודי שלה זה מעצם היותה מדינת לאום , אבל אופי זה כפייה של דת . אמרת ההכלה היא צבועה ולכיוון אחד ? לא הבנתי , במדינה שלנו אסור לך להניח תפילין , להתפלל , לאכול כשר, לשים כיפה וכהנה וכהנה? לא רק שמותר לך בביתך מותר לך גם בפרסיה . מספיק עם הדמגוגיה הזולה הזו. הכח שלנו זה באחדותנו. לחבק את ההסיטוריה והמורשת שלנו , ועם זאת לכבד את הקידמה והערכים של זכויות האזרח והאדם חופש לדת ומדת . על שינאת חינם נחרבה המדינה , לא על רמה דתית כזו או אחרת . ובשורה התחתונה היא צודקת , המורה לדבריך , המלחמה צריכה להיות באלימות -הלאומנית והפלילית . זו המכה שלנו .
    סגור
  • 4.
    ח"כ עידית סילמן כסמל
    מישאל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצערי, כמזרחי אני בוש בתנהלותם של מרבית חברי כנסת המזרחים וברושם ממוצא מרוקאי . ארתור רופין, מאבות הציונות, התבטא בשנת 1924 כי "לא צריך לאפשר עליה של יהודים מארצות האסלם כי הם נחותים!", בדיעבד צדק. לראיה, השבט "הלבן" מנצל את תמימותם, בעיקר של העלייה הצפון אפריקאית הגדולה אשר נתקלה בקשיי קליטה מסיבות שונות, בין היתר כי שוכנו ב"גטאות" בפריפריה והיו חסרים את הכלים להיחלץ מה"פלונטר" שנקלעו אליו, שלא בטובתם. בנוסף, באופן יחסי ובניגוד למרבית העליות האחרות, לעליה הצפון אפריקאית יש לדעתי מאפיינים תרבותיים אשר הינם בעוכריה (עד כמה שהדבר יישמע גזעני) – לעיתים אין להם דרך ארץ, אימפולסיביים, לא מכבדים את רשות הרבים, צעקנים, לא שכלתניים, אמוציונאליים, חסרי חשיבה רציונאלית ובעלי סדר-עדיפויות שאינו תורם לקידומם בהתנהלותם היום יומית בכל התחומים.
    סגור
  • 3.
    בנט, רק תסביר איך נדברים אליך אנשים בוגדנים וטיפשים
    סימבה 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תלמד לבחור בני אדם למפלגה. גם בעבר נפלת עם מטומטת ודפוק. חזרת על אותה שגיאה. יש יותר מדי נחשים וערפדים באזור שלך. הבעיה שהם באים ממגזר מאוד מסויים ומתחילים להיות דומים לחרדים
    סגור
  • 2.
    מעשה נבלה
    אסי 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דואגת לעצמה. החורבן שיבוא הוא באחריותה.
    סגור
  • 1.
    אהבתי: אם כבר' זונה פוליטית'... אז הכי בגדול
    לנה 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סוף סוף היא מצאה דרך להותיר את רישומה על הפוליטיקה הישראלית.
    סגור