תקשורת ומדיה

בן כספית חושף: מה לפיד ביקש מינון מגל?

מגיש רדיו 103, ינון מגל, תקף את המהלכים המדיניים של ראש הממשלה לפיד ואף כינה אותו "כלי ריק, חלול", וכך הוביל את בן כספית לחשוף שיו"ר יש עתיד דווקא מעוניין שמגל ימשיך בהתקפות עליו
מערכת ice |  4
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
מגישי רדיו 103, ינון מגל ובן כספית, בעימות פוליטי היום (שלישי) על התמודדות ראש הממשלה לפיד מול ראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות לכנסת, כאשר כספית דווקא אמר למגל שמה שהוא יוצא נגדו זה דווקא עוזר ללפיד להביא עוד מנדטים.
במהלך התוכנית האשים מגל שבעוד לפיד מאשים את נתניהו כגדול המסיתים, הוא עצמו מסית נגד אחרים והשמיע הקלטה בה לפיד נשמע אומר שעל המצביעים לבחור אם הם רוצים ממשלה חשוכה וגזענית והומופבית וכזו שמעבירה כספים בגלל אינטרסים אישיים, או כזו שיש בה עתיד גדולה וחזקה שאינה כזו. בכך האשים מגל שאת לפיד לא מעניינת הדמוקרטיה כמו שהוא, כביכול, מתיימר להוביל את הצד הזה במפה הפוליטית.
 
צילום: "פלאש 90" - הדס פארוש, אוליבייה פיטוסי, אבשלום ששוני, יונתן זינדל
עוד הוסיף מגל לצאת נגד המהלכים המדיניים של לפיד, ואותם "פיגועים מדיניים" כלשונו שבוע אחרי שבוע, ואמר שלמעשה "לפיד כלי ריק, חלול שלא יודע כלום" כספית לא התרגש מהביקורת על ראש הממשלה, ואפילו אמר למגל שהזלזול שלו והבוטות שלו והסגנון שלו "זה מה שעוזר ללפיד" להתקדם בסקרים. הוא אף הוסיף: "לפיד אמר לי להפציר בך להמשיך".
 
דבריו של בן כספית, לכאורה, סותרים להחלטתו של לפיד לצאת נגד ערוץ 14 ובמיוחד הקטע "הלפיד היומי" של מגל בתכנית "הפטריוטים", ואת בקשתו של ראש הממשלה לסגור לכאורה את הערוץ בזמן הבחירות. יש לציין כי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, יצחק עמית, דחה את עתירת מפלגת יש עתיד, להכריז על ערוץ 14 בטלוויזיה כ"גוף פעיל בחירות". יש עתיד חויבה בהוצאות בסך 20,000 שקלים: 10,000 שקלים לערוץ 14 ו-10,000 שקלים לליכוד.
 
ינון מגל על סגירת ערוץ 14 אצל אמנון לוי. מן הארכיון
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אדון מגל אשתך זרקה אותך תמשיך עם המנחוס הסגול חייך בזבל (ל"ת)
    שמשון 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חלול
    מרום 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נו ברור שלפיד הוא ריקני חלול שעלה על עגלת ראשות הממשלה בטעות . עד היום לא הבנתי מה יש באהבל הזה שסובל משגעון גדלות ומנסה לפצות עצמו בתפקיד הנכסף של ראשות הממשלה . בקרוב יעלם מחיינו !
    סגור
  • 2.
    יינון ככל שתרבה במתקפתך המילולית על לפיד
    מרין 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כן ייטב מצבו. עלה והצלח בכך, והמשך בכך, רק אל תשכח את הרגלך להשחיל את לשונך הארוכה בעכוז נתניהו לבל כוחו ימשיך לרדת.
    סגור
  • 1.
    מגל כנראה לא מבין את משמעות המילה ״הסתה״.
    גל 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה שציין אלו הם עובדות, שהמבוקרים עצמם אינם מכחישים.
    סגור