בארץ

השר ברקת מצהיר על שותפות כלכלית גדולה עם מרוקו

"הודעתי לשר החקלאות סדיקי על החלטתי להקים לראשונה בהיסטוריה נספחות כלכלית ישראלית במרוקו. אני צופה כי הנספחות הכלכלית שנקים במרוקו תסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות רבות למצוא שותפים מקומיים ולרקום קשרים וגשרים חדשים בין המדינות ובין העמים שלנו", כך כתב שר הכלכלה בפייסבוק
מערכת ice |  1
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הכלכלה, ניר ברקת, נפגש השבוע עם שר החקלאות המרוקאי, פרופ׳ מוחמד סדיקי והשניים החליטו על צעד משמעותי להמשך שיתוף פעולה כלכלי בין שתי המדינות: הקמת נספחות כלכלית ישראלית במדינה הצפון-אפריקאית.
כך כתב ברקת בחשבון הפייסבוק שלו: "בפגישה עם שר החקלאות המרוקאי פרופ׳ מוחמד סדיקי, בישרתי לו על החלטתי לפתוח נספחות כלכלית ישראלית לראשונה בהיסטוריה על אדמת מרוקו. 40% מכלכלת מרוקו נשענת על ענף החקלאות, ומגיעה להישגים ראויים לציון באיכות התוצרת החקלאית.
 
במדינת ישראל קיים מאגר טכנולוגיות מוביל ברמה עולמית בתחומי מים וחקלאות מדברית וימית העשויים להזניק סקטור זה במרוקו לגבהים חדשים של מצוינות אזורית ועולמית. על רקע תנאים עולמיים של אי ודאות כלכלית ואקלימית, עלינו לסייע איש לרעהו ולהסתמך על הישגי הטכנולוגיה על מנת להבטיח את המשך שגשוג האוכלוסיות בישראל ובמרוקו.
הודעתי לשר החקלאות סדיקי על החלטתי להקים לראשונה בהיסטוריה נספחות כלכלית ישראלית במרוקו. אני צופה כי הנספחות הכלכלית שנקים במרוקו תסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות רבות למצוא שותפים מקומיים ולרקום קשרים וגשרים חדשים בין המדינות ובין העמים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המדינה הערבית ששמרה על היהודים ויש המון משכילים
    קשקש 05/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוקו עם פוטנציאל כלכלי ענק לסוחרים שרוצים לפתוח עסקים במדינה בתחילת דרכה .הייתי ממליץ על חוות חקלאיות בקנה מידה עצום יש להם מים בשפע מפעלי מזון ותיירות לא מנוצלת וכמובן תחנות כוח
    סגור