תקשורת ומדיה

כוכבת "אהבה חדשה" מודה בזוגיות עם שי אביטל: "נוכח יותר מתמיד"

לאחרונה התברר כי לפני שש שנים כוכבת "אהבה חדשה" ברשת 13, נויה אריאלי, הייתה זוגתו של סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל. בריאיון אמש הודתה שהזוגיות הזו רודפת אותה אף שכבר נגמרה ממזמן
מערכת ice | 
שי אביטל (צילום פלאש 90/ קוקו)
לפני מספר חודשים אחד הנושאים הכי בוערים בתקשורת היה מעצרו של שי אביטל שמואשם בתקיפה מינית של נשים. לאחרונה התברר כי כוכבת "אהבה חדשה" ברשת 13, נויה אריאלי, הייתה זוגתו  והזוגיות הזו רודפת אותה אף שכבר נגמרה ממזמן.
אמש (שבת) אריאלי התראיינה בנושא לרשת 13 וסיפרה שהזוגיות החלה כשהייתה רק בת 21 ובתחילת קריירת הדוגמנות. באותה עת היא הכירה את אביטל וניהלה עמו מערכת יחסית של רק כחמישה חודשים. אך מה שעולה לרשת, נשאר ברשת והתמונות של השניים גרמו לעניין מחודש לאחר פרוץ הטענות נגד אביטל.
 
בריאיון אריאלי אמרה: "הרבה שנים לא דיברתי על מה שהיה כי התביישתי, הדחקתי, הכחשתי, ובכל כתבה שמתפרסמת עליו כיווץ בבטן, ופתאום סרטון שלי איתו נכנסת לאירועים וכבר עברו שש שנים. ואנשים לא מפסיקים לשאול, ואיך אני עכשיו מסבירה למה ילדה בת 21 יצאה עם סוכן דוגמניות בן 40. ומה חשבתי שלא חלק מחיי יותר שוב נוכח יותר מתמיד".
אריאלי הודתה כי לאחר שחשפה את הקשר היא חשה הקלה: "אני מודה שזה הדבר הכי אמיץ שעשיתי בחיי, ועשיתי את זה בשבילי, עצמי. כי פעם ראשונה אני מרגישה באמת באמת משוחררת ממה שהיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה