בארץ

תקווה חדשה משנה את השם: איך תקרא מעתה המפלגה?

המפלגה של גדעון סער משנה את שמה, לא באמת באופן דרסטי אלא טכני. היום (שני) הוגשה בקשה לשינוי שם מפלגת "תקווה חדשה אחדות לישראל" שמספרה 59-900157-5 לשם: "תקווה חדשה הימין הממלכתי"
מערכת ice |  2
שר המשפטים, גדעון סער (צילום אבשלום ששוני, פלאש 90)
תקווה חדשה משנה את שמה, לא באמת באופן דרסטי אלא טכני. היום (שני) הוגשה בקשה לשינוי שם מפלגת "תקווה חדשה אחדות לישראל" שמספרה 59-900157-5 לשם: "תקווה חדשה הימין הממלכתי".
רק לאחרונה, יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, עלה למתקפה על הקואליציה, ערב ההצבעה על התקציב, ובין היתר אמר כי: "במצב המשק הנוכחי בו הכלכלנית הראשית באה ואומרת שיש בור בתקציב המדינה, ברור לכולם שהתקציב שהוגש לא רלוונטי - איפה ההתחשבות במצב של עם ישראל?".
סער הוסיף לפני זמן קצר בכנס, שנערך באוניברסיטת רייכמן שבהרצליה: "באשר להידברות עד לרגע זה אין כל הסכמה. בשום דרך לא נסכים לפוליטיזציה לבחירת השופטים. אני עמדתי על המשמר בנושא הזה והצבתי עוד ב-2008 וכולם יכולים לסמוך עלינו שבעניינים הללו לא יהיה אף ויתור על הערכים ועל העקרונות".
 
באשר לשאלה היכן תוכלו להתפשר במסגרת ההידברות, השיב סער ואמר: "אתה שמעת אותם אומרים במה הם יהיו מוכנים ללכת לקראתנו? אני לא מתכוון לייצר תקדים בנושא. אני מאמין בשיח, צריך גם לדעת לוותר אבל לא על העקרונות והערכים המרכזיים. לדעתי אנחנו רחוקים מלהגיע להסכמה על אזורי החיוג של הרפורמה לשיטתם ולשיטתנו, אבל לדעתי יש מקומות שניתן להגיע בהם להסכמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בדיחה מהלכת (ל"ת)
    דנה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפס של אדם
    סימה 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכל
    סגור