דעות

אין לכם זמן לקרוא? בברזיל מצאו פתרון מבריק: צפו בסקירת הקריאייטיב מהעולם

רעיון בובה של Nivea, מיני בר למקרי חירום אופנתיים, שלט של פיאט שעוזר לך לחנות וספרים שהם גם כרטיסים לרכבת. לירון בן יעקב עם סקירת הקריאייטיב העולמית
לירון בן יעקב | 
שווה קריאה (צילום יח"צ)
1. ילדים אוהבים את הים, אבל הם ממש לא סובלים שמורחים להם קרם הגנה לשמש. מותג מוצרי טיפוח העור,Nivea , מצא פתרון יצירתי שמדבר בשפה של הילדים וגורם להם להבין את החשיבות של שימוש בקרם הגנה וגם על הדרך מסייע להורים במלחמת ההתשה מול הילדים.
בובה של רעיון
 

2. ארזתם תיק לחופשה קיצית באירופה, אבל בדיוק שהגעתם למלון התחיל לרדת גשם. מה עושים? פותחים את המיני בר! כן, אם עד היום הייתם רגילים שמיני בר מלא בבירות ובוטנים מהיום תגלו גם מיניבר אופנתי המלא בבגדים של רשת האופנה Pimkia שמותאמים למזג האוויר, למיקום ולאירועים הקרובים באיזור...והמחיר, לא מיני בכלל.

למקרי חירום אופנתיים בלבד!
 

3. אין כמעט יום שאני לא מחנה את הרכב בלי לתת איזו "נשיקה" לפגוש האחורי והקדמי של הרכבים החונים. טכנולוגיית חיישני החנייה של פיאט, מספקת פתרון פשוט ומדוייק לבעיה. לצורך קידום הטכנולגייה יצאה החברה בשלט חוצות אינטראקטיבי שמציג בצורה פשוטה עד כמה אתם מתקרבים או מתרחקים מהרכב החונה.
סע, יש לך עוד...
 
4. הברזילאים קוראים שני ספרים בשנה בממוצע, לא כי הם לא אוהבים לקרוא אלא כי פשוט אין להם זמן. לרגל יום הספר הבינלאומי החליטה חברת ההוצאה לאור של ספרוני הכיס, L&PM, לייצר קולקצייה מיוחדת של ספרוני כיס שמעבר לשימוש הטבעי בהם משמשים גם ככרטיס לנסיעה ברכבת.
שווה קריאה
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה