דעות

סקירת קריאייטיב עולמית: מדע, אומנות וסלבס עם כוונה טובה

מה מיוחד בדיו שיצרו בסינגפור? למה חם כל כך בקולנוע בברזיל? ואיך סלבס עוזרים למצוא
נעדרים בתאילנד? סקירת קריאייטיב מסביב לעולם
לירון בן יעקב |  1
טייגר. דיו מפיח וזיהום (צילום יח"צ/ צילום מסך)
1. מותג הבירה טייגר השיק סוג מיוחד של דיו, העשוי, לא אחר מאשר אוויר, או יותר נכון מזיהום אוויר. החברה ייצרה התקנים מיוחדים שהונחו על גבי פתחי מנועי סירות, אגזוזי מכוניות, וכל מקום נוסף בו יש פליטה של אוויר מזוהם. באופן זה, בפיתוח מעבדתי מיוחד הם ייצרו 150 ליטר של דיו המיוצר מזיהום אוויר שווה ערך ל-2500 שעות של פליטת אגזוזי מנועי דיזל. מה הם עשו עם זה?
דיו ממה?!
2. מי מאתנו לא חווה את הכניסה לבית הקולנוע והאמירה "וואו מה זה חם כאן" או "וואו איך מקפיאים פה". בהתבסס על תובנה זו הצליחו לגרום לבאי הקולנוע בברזיל להבין את ההשפעות ההרסניות של התחממות כדור הארץ. היה לוהט.
עולות המעלות
3. קרן Mirror העוסקת בנושאים חברתיים, בשיתוף עם BBDO בנגקוק, השיקה קמפיין ייחודי למציאת נעדרים באופן שלא עשו בו שימוש עד עתה. הפוך משבוע הדופלגנגר, שבו אנשים בודקים לאיזה סלב הם דומים, השיקה הקרן קמפיין המציג את מיטב הסלבס של תאילנד שבדקו לאיזה נעדרים הם דומים. בדרך זו יכלו אנשים לזהות נעדר זה או אחר במידה ויפגשו בו או כמו שאומרים הסלבס בסרטון: "אם אתם זוכרים איך אני נראה, אתם תזכרו איך הוא נראה".
פנים מוכרות = פנים לא מוכרות
הכותב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי קשר לכתבה - קוקהקולה החדש ביוטיוב ראיתם?!
    נעמי 09/2016/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווואווווו איזה פרסומת הכי טובה שראיתי בחיים!!! באתי לבכות!!! ורצתי לכתוב באייס שכולם ידעו. (כן מה זה כולם...) תגידו, זה ישראלי או לא?
    סגור