דעות

קריאייטיב בינלאומי: מה הקשר בין בינה מלאכותית לכנפי עוף?

בזמן שכל העולם מהלל את ההיי אנד של הטכנולוגיה כיום, פרסומת מדרום אפריקה מציגה את הצד הפגיע של ה-AI ומסתיימת בחולשה אנושית פשוטה
לירון בן יעקב |  1
כנפיים ו-AI (צילום יח"צ)
ערב הסעודית העניקה אזרחות מלאה לרובוט בעל בינה מלאכותית, רכבים אוטונומיים עושים את דרכם בכבישים וגוגל מנהלת שיח אנושי עם מחשב. ללא ספק תחום ה-AI והשאלות הנוגעות לו הם הנושא הכי חם היום.  
פרסום טוב יודע לקחת את הטרנדים החמים מהתרבות ולשזור אותם לתוך סטוריטלינג, כך גם במקרה של רשת Chicken Licken רשת מסעדות של כנפי עוף בדרום אפריקה שמצליחה להגיש את כל הקונפליקט החברתי סביב נושא ה-AI בצורה מבדרת פשוטה וסופר מהנה.
בזמן שכל העולם מהלל את ההיי אנד של הטכנולוגיה כיום, הפרסומת מציגה את הצד הפגיע שלה. טכנולוגיה שהיא עדיין לא מושלמת ומלאה בתקלות, המתח הזה בין הרצון ליצור משהו אנושי שיצליח לתפקד כמו כל אדם באופן יום יומי לבין העובדה שבפועל זה עדיין רחוק המציאות, מייצר עניין והופך את הפרסומת למסקרנת ביותר.
עוד יותר יפה לראות איך פרסומת שמתעסקת בדבר שהוא הכי ברומו של עולם כיום, מסתיימת בחולשה פשוטה וכל כך אנושית - הקושי לעמוד בפיתויים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבקש מגדעון שיסביר לך (ל"ת)
    לא הבנת 17/06/2018 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור