מינויים

מהתעשייה האווירית לפז: הראל לוקר מונה ליו"ר חברת האנרגיה

יו"ר התעשייה האווירית ישמש במקביל גם כיו"ר חברת פז, לאחר שהדירקטוריון בחר בו פה אחד. בחירתו של לוקר מגיעה לאחר התפטרותו המפתיעה של אברהם ביגר שפרש מתפקידו לאחר שנה וחצי בלבד
יהודה לוינגר | 
הראל לוקר (צילום חיים צח לעמ)
דירקטוריון חברת פז הצביע היום (ראשון) למינויו של הראל לוקר, יו"ר התעשייה האווירית, כיו"ר החברה ויחליף את אברהם ביגר שהודיע שבוע שעבר על התפטרותו. לוקר יחל את תפקידו כבר בסוף השנה הנוכחית.
לוקר בן ה-55, מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, משמש כיו"ר התעשייה האווירית במשרה חלקית וימשיך בתפקידו גם כיו"ר חברת פז, שם ינהל לצידו של מנכ"ל פז, ניר שטרן. בחירתו של לוקר הייתה צפויה בהיותו דירקטור בפז כבר באוגוסט האחרון, וכי התנאי שרק דירקטור יוכל להתמנות ליו"ר החברה. לאחר הודעתו הדרמטית של ביגר על עזיבתו, היה לוקר בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להיבחר בשל ניסיונו. לוקר גם משמש כדירקטור בעוד חברות.
כזכור, ביום חמישי האחרון אושר מתווה הנפקת מניות מיעוט בתעשייה האווירית, מהלך אותו  החלה רשות החברות לקדם לפני כ-25 שנים. המהלך האסטרטגי יתרום לביטחון הלאומי של מדינת ישראל הן בפן הכלכלי והן בפן הביטחוני ואף יתרום לקידום שוק ההון הישראלי.
לוקר, יו"ר התעשייה האווירית, מסר אז כי הנפקת החברה היא המשך טבעי ומתבקש למהפך העסקי שהחברה חווה בשנים האחרונות ולתוצאות הכספיות המצוינות אליהם הגענו בשנתיים האחרונות. ההנפקה תהיה בשורה לעובדי החברה, ממשלת ישראל, ושוק ההון ותתרום רבות לחיזוק ביטחון מדינת ישראל וכלכלתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה