מינויים

חברת הסייבר הישראלית מתהדרת במינוי חדש, וזה האיש שנבחר

עמיר בקר מונה לסמנכ"ל תגובה לאירועי סייבר בחברת סיגניה. בתפקידו, עמיר מוביל צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים להתמודד עם התקפות סייבר מתוחכמות כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר של מדינות. ומה ניסיונו בתחום המודיעין?
מערכת ice |  3
עמיר בקר (צילום באדיבות גיא להב)
חברת סיגניה (Sygnia) הישראלית, מובילה עולמית בתחום התגובה לאירועי סייבר, מודיעה על מינויו של עמיר בקר לסמנכ"ל Incident response (IR). בתפקידו, בקר מוביל צוות עולמי של מומחים המסייעים לארגונים נגד התקפות מתוחכמות כולל מתקפות כופרה, ריגול תאגידי, גניבה פיננסית ומתקפות סייבר של מדינות.
עמיר מביא עימו למעלה משני עשורים של ניסיון בתחומי הסייבר והמודיעין. לפני שהצטרף לסיגניה, כיהן עמיר כראש חטיבת הסייבר ביחידת 8200, בדרגת אלוף משנה, בתפקיד זה קידם ומימש את תפיסת הסייבר המבצעית המעודכנת של צה"ל. כמו כן במהלך שירותו הוביל קבוצת מומחים בכירים שפיתחו את התוכנית האסטרטגית והתוכנית הרב-שנתית של יחידה 8200 בתחומי הסייבר, ביג דאטה ואיסוף מודיעין.
עמיר היה נספח הסייבר הראשון בשגרירות ישראל בוושינגטון מטעם מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה. במסגרת תפקידו הוביל וקידם שיתופי פעולה אסטרטגיים בין ישראל וארצות הברית וכן בין חברות במגזר הפרטי של שתי המדינות.
עמיר בוגר תואר ראשון מהאוניברסיטה העברית בירושלים עם התמחות בכלכלה ולימודי מזרח אסיה, ובעל תואר MBA מאוניברסיטת בן-גוריון. במהלך שירותו קיבל את פרס ביטחון ישראל על חלקו בפעילות סייבר טכנולוגית-מבצעית פורצת דרך.
לדברי רם אלבוים, מנכ"ל סיגניה: "אנו שמחים לצרף לשורותינו את עמיר, אחד האנשים המנוסים בתעשיית הסייבר הישראלית, ובטוחים שהוא יתרום רבות לסיגניה וללקוחות החברה. עמיר מביא עימו ניסיון עשיר, פרספקטיבה גאו-פוליטית נרחבת וחשיבה אסטרטגית בעולם הסייבר שירחיב את הערך שסיגניה מספקת ללקוחותיה בהגנה מול איומי הסייבר הגוברים, הכנת הארגונים למקרה של אירוע, והשגת שליטה וחזרה לפעילות עם מינימום נזק במקרה של תקיפה נרחבת".
 
עמיר בקר, סמנכ"ל Incident response (IR) בסיגניה: "אני גאה להצטרף לסיגניה ולתרום מהמומחיות שלי עבור לקוחות החברה וצמיחתה. ארגונים ברחבי העולם, חשופים להתקפות הולכות וגוברות, והניסיון המרשים של סיגניה בתגובה מהירה ואיכותית לכמה מהתקפות הסייבר המתוחכמות ביותר, כמו גם הצוות המובחר, הכולל את המומחים הטובים ביותר בתחום, הוא שהופך אותה לשותפה האולטימטיבית במניעה, הכלה ותגובה לאיומי סייבר ידועים וחדשים".
חברת סיגניה (Sygnia), חברת הסייבר של Team8 ו-Temasek, היא מובילה עולמית בתגובה לאירועי סייבר. החברה מסייעת למאות ארגונים ברחבי העולם לבנות אסטרטגיות הגנה מפני מתקפות סייבר, לבלום מתקפות בזמן אמת ולהתאושש לאחר מתקפות. החברה עובדת עם הנהלות, דירקטוריונים, צוותי מערכות מידע והצוותים הטכניים של חברות מובילות ברחבי העולם, לרבות חברות מרשימת ה-Fortune 500.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמיר יקיר העיר
    רמי גרינברג 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כעת פתח תקווה בטוחה מתמיד!
    סגור
  • 2.
    ברכות ימיר
    אלי מלול 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מכרתי לו יונדאי
    סגור
  • 1.
    ברכות לחברנו
    המסע בעקבות הבשר 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות לעמיר, גאים בך. חברי פורום המסע בעקבות הבשר ברוקוויל.
    סגור