מינויים

חיזוק משמעותי ל-yes: זה המפיק הראשי החדש שמונה

קרין יוביל את הפקות המקור המצליחות והמובילות של yes בחטיבת התוכן בניהולה של הסמנכ''לית קרן גלייכר

מערכת ice |  1
yes (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
חברת yes הודיעה על מינויו של עוזי קרין לתפקיד המפיק הראשי ב-yes. קרין הינו בעל היכרות מעמיקה עם עולם הטלוויזיה וההפקות וניסיון מקצועי עשיר של למעלה מ- 25 שנה בתחום. הוא כיהן עד לאחרונה כמפיק הראשי בחברת ''אנדמול שיין ישראל'', שם הוביל הפקות שונות ביניהן ''ילדים ביער'' ו''פריפריה אימפריה'', וקודם לכן שימש כמפיק הראשי ב''קסטינה תקשורת'' ''בלאדי מורי'', ו''הטבח'' וכסמנכ''ל הפקות באולפני הרצליה.
 
הפקות המקור של yes, זוכות בשנים האחרונות להצלחה ולהערכה מקצועית רבה בארץ ובעולם. בין הפקות המקור הבולטות ''פאודה'' ו''מלכת היופי של ירושלים'' שנמכרו לשידור גם בנטפליקס "בלאדי מורי", "ריקוד האש" ועוד. קרין יחליף בתפקיד את אופיר רבינוביץ', ששימש כמפיק הראשי ב-yes בשמונה השנים האחרונות.
קרן גלייכר, סמנכ''ל התוכן של Yes: "אני מברכת את עוזי על הצטרפותו ל- yes ואני בטוחה שהוא יתרום מניסיונו הרב להובלה המתמשכת של החברה בעולם הפקות המקור. היצירה הישראלית היא יסוד משמעותי ביותר בפעילותנו ואנו משקיעים בה משאבים רבים. קשריו הרבים של עוזי וההיכרות המעמיקה שלו עם חברות ההפקה בישראל, לצד היכולות והכישורים שלו, יתרמו רבות לפעילות המוצלחת yes בתחום".
 
עוזי קרין: "אני שמח להצטרף למשפחת yes ולהוביל את הפקות המקור המצוינות של החברה. כמפיק ויוצר אני מאמין מאד בתוכן מקורי וביצירה הישראלית ואני נרגש מההזדמנות לקחת חלק בהפקות המקור של yes בשנים הבאות. תודה ענקית ל''אנדמול ישראל'' שהיתה לי הזכות להכיר את האנשים הטובים העובדים בה''.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוזי המלך
    אחת שיודעת 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על עוזי קרין בעולם!!!!
    סגור