מינויים

גל עזיבות ברשת 13: סמנכ"ל התקשורת רועי ברגר פורש

אחד האנשים המוערכים בעולם הטלוויזיה, רועי ברגר, הודיע למנכ"ל רשת 13 יורם אלטמן על עזיבתו את תפקיד סמנכ"ל התקשורת והדוברות בערוץ. גל העזיבות השנה ממשיך לאחר פרישתו גם של המנכ"ל הקודם אבי בן טל, המשנה למנכ"ל וסמנכ"לים
מערכת ice | 
רועי ברגר (צילום עודד קרני)
רועי ברגר, סמנכ"ל התקשורת והדוברות של רשת 13, הודיע שבוע שעבר למנכ"ל הערוץ, יורם אלטמן, על סיום תפקידו וזאת לאחר ששימש בתפקיד בשנה האחרונה. ברגר הגיע לתפקידו מקשת 12 ומאוד מוערך בעולם הטלוויזיה והתקשורת, ועזיבתו מגיעה לאחר שרשרת עזיבות בערוץ לאחרונה.
נזכיר: השבוע גם מירב סביליה-גור סמנכ״לית הסחר והמדיה של רשת 13 הודיעה על עזיבתה, כמו גם מוטי בר זיו, המשנה למנכ"ל הודיע על סיום תפקידו לאחר שנתיים וחצי בתפקיד. גל העזיבות היה בשיאו עם עם עזיבת המנכ"ל אבי בן טל שהודיע על פרישתו בפברואר השנה, לאחר מכן גם המפיק הראשי של חדשות 13 - יובל טורבינר שעזב במאי השנה וזאת לאחר 20 שנה ובאותו חודש גם עמי גלאם - סמנכ"ל התוכניות של רשת 13, וחודש לאחר מכן גם המשנה למנכ״ל האחראי על פיתוח עסקי, ערן הוכמן הודיע על עזיבה.
 
ברגר הגיע לרשת 13 באוקטובר שנה שעברה לאחר שהחליף את יעל גאוני שעברה לתפקיד סמנכ"ל התקשורת והרגולציה בפרטנר. לפני כן עבד מספר חודשים במסגרת עצמאית כמנהל יחסי-הציבור והדוברות של גופים וחברות בתחום הבידור והתקשורת, בהם ״יוניברסל מיוזיק״, ״טדי הפקות״ והאקדמיה לקולנוע וטלוויזיה. לפני יציאתו לדרך עצמאית עבד בקשת כשש שנים, במהלכן ניהל את מחלקת יחסי-הציבור והקידום של הערוץ. לפני כן שימש כדובר ״ענני תקשורת״ וערוצי VIACOM בישראל. נבחר בשנת 2021 ברשימת ה-40 המשפיעים עד גיל 40 של ice.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה