רועי ברגר

35, סמנכ"ל תקשורת ודוברות, רשת 13

"אחרי שנים שערוץ רשת 13 היה המתחרה מהצד השני של הכביש, יצא שאני משמש כסמנכ"ל התקשורת והדוברות שלו. כבר כילד עקבתי אחרי האנשים שעושים טלוויזיה ואני לגמרי יכול להגיד שאני מממש את השאיפות שלי מילדות"
רועי ברגר, מונה השנה לסמנכ"ל בערוץ המסחרי רשת 13, אחרי שורה של תפקידים דווקא בערוץ המתחרה ואחרי שהתנסה בדרך עצמאית בתחום, "את הדרך המקצועית התחלתי בשנת 2010 ב'ענני תקשורת' כליינאפיסט בערוץ MTV ישראל" מהתפקיד הזה התגלגל ברגר לתפקיד היח"צ הראשון שלו כשמונה למנהל היח"צ של החברה. 
אחרי ארבע שנים נכנס לעולם הערוצים המסחריים בישראל, עם התחנה הראשונה והארוכה שלו - קשת, שם התפתח בתוך המחלקה, "בשנת 2014 הצטרפתי למחלקת היח"צ של קשת ולאחר כשנתיים מוניתי למנהל המחלקה". 
בתום שש שנים בקשת, וכמעט שנתיים אחרי פיצול הערוצים, עזב ברגר את החברה במטרה להתחיל דרך עצמאית בתחום, "נתתי שירותי יח"צ, תוכן, דוברות וקריאייטיב לחברות ומותגים בתחום הבידור, בהם 'יוניברסל מיוזיק', 'טדי הפקות' ו'רשת 13'. לשמחתי והפתעתי, החיבור עם רשת 13 היה כל כך טוב, שכשהגיעה ההזדמנות המתאימה להצטרף לחברה, הלכתי עליה".
ברגר מעיד בעצמו על המהלך המפתיע - כאחד שצמח במחלקת היח"צ של קשת, לסמנכ"ל של רשת, "כך יצא, אחרי שנים שהערוץ היה המתחרה מהצד השני של הכביש, שאני משמש כסמנכ"ל התקשורת והדוברות שלו". 
"מאז שאני זוכר את עצמי הסתקרנתי מה קורה כשהמצלמה נכבית ועקבתי אחרי האנשים שעושים טלוויזיה - לפני ומאחורי הקלעים". מספר ברגר על הסקרנות שעוררה אותו לעסוק בתחום, "כשהתבגרתי, תחומי העניין שלי התמקדו והתחדדה אצלי ההבנה שטלוויזיה היא התחום שאשתלב בו כשאהיה גדול. היום, אחרי שעברתי מספר פוזיציות בכמה מהגופים המובילים בתחום, אני לגמרי יכול להגיד שאני מממש את השאיפות שלי מילדות". 
סיכום שנת 2021 עבורו, היא משימה פשוטה לאור ההישגים המשמעותיים שקטף, "2021 הייתה השנה הכי משמחת מקצועית שלי עד היום", קובע ברגר ומוסיף, "עם היציאה לדרך עצמאית, שהביאה להבנה וחידוד הגישה המקצועית שאני מציע, הובלת כמה מהלכים תקשורתיים משמעותיים לחברות איתן עבדתי והדילמה המשמחת האם לפרוש עוד לפני שהגעתי לשיא כעצמאי כדי להצטרף לרשת 13. בפרספקטיבה של הזמן הקצר שאני חלק מרשת 13, אני שמח מאוד על ההחלטה, שמסתמנת ללא ספק כמשמעותית וחשובה ביותר שקיבלתי השנה".
צילום: יובל ארצי

עוד צעירים מבטיחים...