מדדים ומחקרים

הרשימה נחשפת: מי הם 40 הצעירים המבטיחים של ישראל?

מתוך מאות מועמדים לרשימה, נבחרו הארבעים הצעירים המבטיחים שהגיעו השנה להישגים חסרי תקדים בתחומם. עוד רגע הרשימה נחשפת ואיתה הצעירים שעוד תשמעו את השמות שלהם 
מערכת ice | 
40 under 40
בעוד מספר ימים זה קורה: רשימת ארבעים הצעירים המבטיחים של ישראל לשנת 2021 תחשף. הישראלים הצעירים שהצליחו לכבוש פסגות בתחומם יספרו איך הגיעו להישגיהם המרשימים ולאן הם עוד שואפים להגיע בהמשך.
מבין מאות מועמדים סוננו בקפידה ה-40 הגדולים שמרכיבים את הרשימה. כך הגענו ליזמים צעירים בתחום ההייטק והפרסום, חלקם אף מתחת לגיל ה-20, אנשי מדע פורצי דרך ומשני עולם, אנשי תקשורת שהובילו השנה סדרי יום חדשים וחוללו מהפכות, וצעירים בעמדות מפתח בתחומי הדוברות והניהול.
אייס מזמין אותכם ואתכן לשאוב השראה מעשרות הדמויות שהגיעו להישגים חסרי תקדים ומעצבים, כל אחד בדרכו, את ההווה והעתיד בישראל ובעולם. רשימת הצעירים של אייס מורכבת משמות מוכרים וכאלה שלא, אך המשותף לכולם הוא פריצות הדרך המשמעותיות שהשיגו בתחומם, ושהביאה לשינויים בשטח, שכולנו נרתמים מהם.
 
הפרויקט מתפרסם השנה תחת חסותם של בנק הפועלים, בית ההשקעות ילין לפידות, ומשרד היח"צ מיניקובסקי, שרואים חשיבות בהעצמת דור המצליחים הבא של ישראל שכבר רושם את השפעתו במנעד רחב של תחומים ותפקידים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה