מינויים

טל רז מונה למנכ"ל אפקון אנרגיות מתחדשות

קבוצת אפקון מתחזקת. טל רז מונה למנכ"ל אפקון אנרגיות מתחדשות ורון מילר ימונה לתפקיד CFO הקבוצה
מערכת ice | 
טל רז (צילום רמי זרגנר)
אפקון אנרגיות מתחדשות מדווחת היום (חמישי) כי טל רז מונה למנכ"ל החברה. רז מגיע לתפקיד לאחר שכיהן מאז שנת 2020 כמנהל הכספים הראשי ומנהל חטיבת האנרגיה והזכיינות של קבוצת אפקון החזקות בע"מ, מבית קבוצת שלמה.
לרז יש ניסיון רב בתפקידי הכספים, הניהול והובלת מהלכים עסקיים בחברות ציבוריות גדולות. בין תפקידיו השונים הוא כיהן כמנהל הכספים הראשי של קבוצת שיכון ובינוי, מנכ"ל מעריב, מנכ"ל כלל פיננסים, סמנכ"ל כספים בסלקום, סמנכ"ל כספים באלרון ומנכ"ל אלביט.
 
מינוי נוסף בקבוצה הוא של רון מילר ל-CFO. מילר שימש בשנתיים האחרונות ראש מערך הדיווח הכספי באפקון החזקות. לפני כן כיהן כחשב בחברת האם בקבוצת שיכון ובינוי וכן ניהל את מערך הכספים בפרויקטים בתחום הזכיינות, וכרואה חשבון במשרד קסלמן – וקסלמן.
יו"ר קבוצת אפקון החזקות, ישראל רייף, ומנכ"ל אפקון החזקות, דודי הראלי, מסרו: "אנו מברכים על המינויים החדשים של טל רז ורון מילר, עבורנו קידום בעלי תפקידים מתוך הקבוצה הוא כלי לשימור ידע והתפתחות לצד הבעת אמון עמוקה. אנו משוכנעים כי הידע, הניסיון וההכרות רבת השנים של טל ושל רון יסייעו לנו להמשיך את חיזוק מובילותה של קבוצת אפקון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה