נדל"ן ותשתיות

אפקון החזקות זכתה בחוזה מאות מיליוני שקלים

חברת אפקון החזקות זכתה בפרויקט תכנון, הקמה ותחזוקה ל-20 שנה בגובה של 362 מיליון שקל. את התכנון וההקמה תבצע חברת אפקון בעוד התחזוקה תבוצע על ידי חברת הבת DM
מערכת ice | 
ישראל רייף יו"ר אפקון (צילום עזרא לוי)
חברת DM, חברת בת של אפקון החזקות, חתמה על הסכם לתכנון, הקמה ותחזוקה של עבודות מולטימדיה ותקשורת אקטיבית. בנוסף, ניתנה ל-DM הזכות לבצע גם עבודות תכנון, הקמת ותחזוקת תשתיות תקשורת פאסיבית. מדובר על פרויקט של 20 שנה ויעמוד על כ-362 מיליון שקל. הפרויקט מוקם עבור גוף ממשלתי תחת חברת מוטורולה סולושנס שנבחרה כקבלן התקשוב בפרויקט.
 
קבוצת אפקון אחזקות הודיעה היום על חתימת הסכם לתכנון, ביצוע, ותחזוקה של מערכות מולטימדיה ותקשורת בפרויקט המוקם עבור גוף ממשלתי בישראל, וכן הזכות לבצע עבודות תכנון הקמה ותחזוקה לתכולת תשתיות התקשורת הפסיבית. תקופת התכנון וההקמה, בהתאם להסכם, צפויה להסתיים, נכון למועד הדוח, במחצית השנייה של שנת 2027, ולאחריה תעניק DM מבית אפקון ללקוח שירותי תחזוקה לתקופה של עד 20 שנה.
חברת DM מנוהלת על ידי דורון משה ומספקת ב-20 השנה האחרונות פתרונות ללקוחות עסקיים בתחומים של אבחון קווי תקשורת ויצירת אינטגרציה בין מערכות וידיאו, אודיו ומולטימדיה. בין הפרויקטים הבולטים של DM נמנים מערך השילוט הדיגיטלי ומערך ההודעות המוקלטות של רכבת ישראל, היכל הזיכרון בהר הרצל ועוד.
 
יו"ר אפקון ישראל רייף מסר: "קבוצת אפקון זכתה באחד הפרויקטים החשובים והגדולים ביותר בארץ. זכייה זו ממתגת אותנו כאחת מחברות המולטימדיה והתקשורת המובילות והאיכותיות במשק. אין שפק שהזכייה מחזקת את מעמדה של אפקון כגוף המוביל בישראל בתחום המולטימדיה ומהווה הכרה ביכולותיה בתחומים אלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה