מינויים

כוכב "האח הגדול" מתמודד בבחירות: זה התפקיד אליו הוא מכוון

עורך הדין וכוכב הרשת תום חיימוב, יוצא "האח הגדול ",פרסם סטורי שבו קורא לכל חבריו עורכי הדין להצטרף אליו לסיעה שמורכבת מעורכי דין צעירים ונמרצים שבאים לשנות
כפיר אדר | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
רז עטיה, כוכב הרשת שהגיע עד לארץ נהדרת בקשת 12, סחף אחריו עשרות אלפי עוקבים ומעריצים לאחר שהנגיש ברשתות החברתיות את המידע המשפטי שלא ידענו עליו עם תנועות הידיים המוגזמות, והודיע על צעד מפתיע כפי שחשפנו ב-ice. אבל, זה לא הדבר היחיד שיהיה מעניין בבחירות הקרובות ללשכה כי גם אקס "האח הגדול" מצטרף למרוץ.
הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין יתקיימו רק בחודש יוני, אבל בורסת השמות החמים בתעשייה כבר באוויר ולראשונה בבחירות מתמודדים בסיעה צעירים שרוצים לשנות את פניה של הפוליטיקה הישנה ולהכניס דור חדש וצעיר. רכש נוסף לסייעת הצעירים הוא עורך הדין וכוכב הרשת תום חיימוב יוצא "האח הגדול" שפרסם סטורי שבו הוא קורא לכל חבריו עורכי הדין להצטרף אליו לסיעה שמורכבת מעורכי דין צעירים ונמרצים שבאים לשנות. 
 
חיימוב בתגובה: ״המטרה היא להביא רוח חדשה ללשכה של עשייה משמעותית עבור כלל עורכי הדין ולהחזיר ללשכת עורכי הדין את המעמד שלה, אני קורא לכל עורכי הדין להצטרף אלינו ולהוביל שינוי אמיתי".
כאמור, עו״ד רז עטיה מתמודד בבחירות לראשות מחוז תל־אביב וברשימה למועצה ארצית. עו"ד עטיה כבר מזמן הפך לכוכב טיקטוק בעקבות הסרטונים הוויראלים שהוא מייצר, בהם הוא מנגיש ידע משפטי לגולשי הטיקטוק.
הוא מחזיק בכ-100 אלף עוקבים ברשתות החברתיות ולו יותר ממיליון צפיות. חלק מהמאפיינים שגרמו לגולשים לזכור את עו"ד עטיה, אלו תנועות הידיים החריגות שלו בסרטונים שכנראה הפריעו ללשכת עורכי הדין ולאבי חימי ששימש בזמנו יו״ר הלשכה, עד אשר הגישו נגדו תלונות וביטלו לו הרצאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה