יח"צ

'פדקס' מנהלת משברים ביוטיוב: יציאה מתקרית באמצעות תרגיל יח"צ מזהיר

שליח של 'פדקס' עשה פאדיחה, נתפס על חם במצלמת אבטחה והפך ל'כוכב' יוטיוב.החברה, כתשובה, העלתה סרטון משלה ופרסמה התנצלות מהירה
דפנה פלס |  1
שליח פדקס (צילום (צילום מסך וידאו))
לא מזמן עלה ברשת וידאו שבו נראה שליח \'פדקס\' אמריקאי בזמן שהוא זורק מסך מחשב הישר אל חצרו של לקוח החברה. המסך, יש לציין, נמצא בשעתו בתוך קופסה ייעודית ולא באריזת \'פדקס\' ולכן לא היה ספק שהזורק ידע כי \'קורבנו\' שביר. עם זאת, הוא לא פתח את שער החצר ולא צלצל בפעמון אלא פשוט זרק את הקופסה מעל השער - ומה שהיה בתוכה נשבר כמובן.
יש שהשליח חשב לעצמו שבכך נגמר העניין, אבל מתברר שלדייר שחצרו ספגה את הקופסה - לקוח החברה - היו תכניות אחרות; מצלמת אבטחה שצמודה לשער הקדמי של הבית קלטה את האירוע וצילמה הכל. \'משלוח\', אם כן, נתפס על חם.
אמנם מדובר בסיפור מובהק של שירות אולם הדברים הפכו - ובמהרה - למשבר יח\"צ בסדר גודל אימתני. מדוע כך? משום שהלקוח היה חכם מספיק בשביל להעלות את הקטע שצולם ומשום שכבר ב-5 הימים שלאחר מכן היו לסרטון 5 מיליון צופים, לא פחות.
תשובתה של ענקית המשלוחים: \'פדקס\', אולי בניגוד לחברות אחרות במקרים דומים, לא התעלמה מהמשבר שהתעורר ולא עצמה עיניה כנגד הרעש הציבורי שנוצר בעקבותיו. במקום לתת לזמן לעבור ו\'להשכיח\' את התקרית (שנכון לסופ\"ש האחרון כבר צברה קהל נאמן של 9 מיליון צופים), היא החליטה לתת תשובה בדמות סרטון משלה, שהועלה, כמו זה המקורי, ליוטיוב.
בבלוג שכתב מנהל בכיר בחברה, מתיו תורנטון, ושפורסם כליווי לסרטון נאמר: \"כמי שמנהיג את האיסופים ואת המשלוחים שלנו ברחבי ארצות הברית, אני רוצה שתדעו שהייתי מודאג ונבוך ממה שקרה ושמאוד הצטערתי על החוויה הלא נעימה שעבר הלקוח. הדבר הוא ההפך הגמור ממה שתמיד לימדנו את עובדינו וממה שאנחנו מצפים מהם\".
יצוין כי מאוחר יותר בבלוג תורנטון מתאר כיצד החברה פיצתה את הלקוח וכיצד היא עושה שימוש בסרטון במהלך האימונים שעובדיה עוברים, זאת על מנת לוודא שמקרים כמו זה שהיה לא יישנו. התגובות לסרטון ולמילותיו של המנהל היו חיוביות מאוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יובל 01/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה בדיוק תרגיל היחצ?
    סגור