יח"צ

אחרי חמש שנים: סוגת משיקה קמפיין חדש

החברה שמשווקת קטניות, אורז וסוכר, משיקה לקראת החורף קמפיין נרחב, הכולל פרסום בטלוויזיה ובערוצי הדיגיטל, בכיכובה של השפית נוף עתאמנה אסמאעיל. בין היתר הקמפיין כולל פעילויות גולשים וטיפים לבישול
ארנולד נטייב |  1
פרסומת סוגת (צילום מנחם רייס)
לראשונה מזה חמש שנים: חברת סוגת השיקה קמפיין פרסום נרחב לקידום סדרת הקטניות של החברה לעונת החורף. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום יהושע TBWA ירוץ תחת הסלוגן "סוגת, האימא של האיכות", כולל סרטון פרסומת הומוריסטי בכיכובה של זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף', השפית נוף עתאמנה אסמאעיל. הקמפיין מתמקד ביתרונות ובשימושים הקולינאריים בקטניות לצד ערכי המותג המרכזיים, בראשם איכות חומרי הגלם.
בפרסומת רואים את נוף עתאמנה אסמאעיל מכינה מנות בסגנון המזוהה עימה, המאופיין בהקפדה על כל פרט ובבחירת קטניות מתוצרת 'סוגת', תוך שהיא מתייחסת לתכונותיהן ולאיכותן. הקמפיין מלווה בפעילות רחבה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, הכוללת תחרויות, פעילויות גולשים ותכנים מונגשים, בהם מתכונים וטיפים לבישול ממטבחה האישי של נוף.

 קמפיין סוגת בדיגיטל. צילום: עמוד הפייסבוק של סוגת
לדברי יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: "בימי החורף הקרים אנו רואים מידי שנה עליה בצריכה ובביקוש של קטניות וחומרי גלם נוספים, המתאימים לבישול מנות משביעות, מזינות ומחממות. במיוחד בתקופה זאת, בה המודעות לבריאות הגוף עולה ואנו מבלים יותר בבית בחיק המשפחה ובשל המצב גם נהנים יותר מבישול ביתי, הקטניות מהוות פתרון מצוין לגיוון המנות ולהעשרתן בחלבון, בוויטמינים ובמינרלים ממקור טבעי, איכותי ונקי. הקמפיין משקף את הערך העליון של סוגת, כמי שדואגת להעשיר את המטבח שלנו בחומרי גלם איכותיים ומשובחים, שנבחרים על ידה בקפידה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קטניות זה הכי. פרסומת טובה (ל"ת)
    רנה 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור