נדל"ן ותשתיות

מכה למשתמטים: הקרקעות עבור משרתי מילואים יוזלו ב-90%

בשורה משמחת: חיילי מילואים ששירתו מעל 45 יום יהיו זכאים להנחה בקניית קרקע באזור עדיפות לאומית א'. נתניהו הגיב בסיפוק: "הלוחמים שלנו נלחמים על האדמה שלנו ומגיע להם חלק באדמה שלנו"
דוד זולדן |  5
הטבות-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, freepik)
מועצת רשות מקרקעי ישראל, אישרה אמש (ד') את הגדרת חיילי המילואים הזכאים להטבות, באופן שחיילי המילואים ששירתו במסגרת המלחמה מעל 45 ימים יהיו זכאים להנחות חיילי מילואים מתוך הוקרה והערכה לחיילי המילואים.
הוחלט להגדיל את ההנחות הניתנות לכלל חיילי המילואים ולקבוע כי הם יהיו זכאים להפחתה נוספת של 10% משיעורי התשלום שנקבעו באזורי עדיפות לאומית. הנחת האזור המוגדלת תהיה בנוסף להנחה שהיתה עד היום, הנחה של עד 100,000 שקלים חדשים בהתאם למיקום הקרקע וערכה. בהתאם להחלטה ההנחה שתינתן לחייל מילואים מחוסר דיור ברוב היישובים באזור עדיפות לאומית א' תגיע עד ל-90% מערך הקרקע.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היום זה יום בשורה, משום שאנחנו התחייבנו מזה זמן להביא קרקעות חינם או כמעט בחינם למשרתי הצבא, חיילי המילואים שלנו, עם דגש כמובן על השירות הקרבי. יש כאן באמת בשורה גדולה של 90%, ובכמה מקומות גם של 95%. הקרקע עצמה היא כמעט חינם, אנו ערים לכך שיש גם הוצאות פיתוח. אנחנו דנים עכשיו על איך לתת גם סיוע, סבסוד, במשרד האוצר לטובת הוצאות הפיתוח. זו כמובן מהפכה גדולה, זה גם יוצר צדק".
עוד אמר נתניהו: "הלוחמים שלנו נלחמים על האדמה שלנו ומגיע להם חלק באדמה שלנו. השינוי הזה הוא מבורך - הוא חיוני לצפון, הוא חיוני לדרום, הוא חיוני לחלקים אחרים של הארץ. על אחת וכמה משום שאנחנו בתוך מלחמה והמלחמה הזאת היא מלחמה על הארץ, וגם מאמץ גדול שאנחנו רוצים לתת את הגמול הראוי לאלה שמסכנים את עצמם למען הקיום של כולנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מילואים כל החיים =45 יום
    טל 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילואימניקים שכל החים נותנים 30 ימים בשנה =משתמטים שהגיעו ל45 יום. תסבירו לי למה לעשות יותר איפה ההטבה לאנשים שעושים שנים מילואים?<
    סגור
  • 4.
    מוזר חרדים מקבלים יותר הנחות (ל"ת)
    איזה מכה 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    המשתמטים זוכים לקרקע ולדירה חינם
    יוסף א 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא המשתמטים אדוני הארץ, זוכים גם לקרקע חינם, גם לדירה חינם, גם לשכר חינם, וגם לפטורים מתשלומים, ולהנחות משמעותיות, המגוייסים אוכלים אותה, בנשיאת הנטל צבאי והכלכלי
    סגור
  • 2.
    אם אתם מאמינים לביבי המצב שלכם קשה
    ערן 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וגם אם באמת יקבלו אדמה ב 90 אחוז הנחה זה יהיה במדבר ליד הבדואים או בירח לא כולל הוצאות טיסה במעבורת
    סגור
  • 1.
    מוזר עשיתי צבא ועדיין דופקים אותי.. (ל"ת)
    ישראלי מודאג 03/2024/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור