נדל"ן ותשתיות

גרושתו של אביב גפן ומריוס נכט נחשפים: מה ירכשו ב-40 מיליון שקל?

גרושתו של אביב גפן שני פרידן, ובן זוגה המיליארדר מריוס נכט, מחפשים אחוזה ברחבי ישראל אחרי שירדו מרכישת דירה בשכונת צהלה היוקרתית בתל אביב, ומוכנים לשלם סכום "צנוע" של 40 מיליון שקל
מערכת ice | 
אביב גפן (צילום shutterstock, פלאש 90/ מרים אלסטר)
אביב גפן ובת זוגו לשעבר שני פרידן, הודיעו כי הם נפרדים באוקטובר 2022, אחרי 23 שנות זוגיות, מתוכן היו נשואים במשך 17 שנה. השניים הורים לשני בנים משותפים, דילן ואליוט. 
פרידן הייתה הראשונה להמשיך הלאה, היישר לזרועותיו של איש העסקים מריוס נכט. בדצמבר האחרון נחשף כי גפן עצמו נמצא בזוגיות עם שרון קאופמן, בעלים של מאפייה במרכז הארץ, אותה הכיר דרך חברים משותפים.  
 
הבוקר (שישי) פורסם על ידי ליאורה גולדנברג-שטרן ב-TNI כי מריוס נכט ובת זוגו שני פרידן חיפשו לאחרונה לרכוש נכס בשכונת צהלה היוקרתית שבתל אביב, בעלות של כ-40 מיליון שקל, אלא שכעת הם משנים מעט כיוון ומחפשים לרכוש אחוזה במקומות אחרים בארץ בסכום זהה. השניים מתגוררים כיום בדירתו של נכט בתל אביב.
כזכור, לאחרונה אביב גפן הפתיע את עוקביו באינסטגרם כאשר פרסם תמונה משותפת שלו ושל זוגתו הנוכחית, שרון קאופמן, יחד עם גרושתו של גפן, שני פרידן ובן זוגה המיליארדר מריוס נכט. התמונה של הארבעה צולמה בקלפי בתל אביב ביום הבחירות לראשיות המקומיות. גפן כתב לצד התמונה: "כל אחד והבחירות שלו", תוך שהוא מציג מערכת יחסים טובה עם פרידן, אם ילדיו, ובן זוגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה