נדל"ן ותשתיות

בשורה למשתתפים ב"פינוי-בינוי": זו הצעת החוק החדשה

הצעת חוק חדשה מעוניינת לפטור את הדיירים מסחיבות הרגליים של קבלנים שונים בכל מה שנוגע לפינוי בינוי. בהצעה מנכ"ל הרשות יוסמך להתערב בנושא
מערכת ice | 
נדלן בארץ (צילום פלאש 90)
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מקדמת חקיקה חדשה שאמורה לעזור לדיירים שמעוניינים לקדם פינוי בינוי ו"נכלאו" בין קבלנים שונים עם אינטרסים שונים. על פי החקיקה של הרשות, מנכ"ל הרשות יוסמך להפעיל מנגנון של שחרור מעסקאות חוסמות.
 
רונית אשד לוי, מנכ"לית אפריקה התחדשות עירונית סיפרה ל-ynet: "כאשר קיים יותר מיזם אחד הפועל לקידום פרויקט באותו המתחם, נוצר חסם משמעותי לפרויקט שעלול ליצור מתחים מיותרים בפרויקט, שהוא ממילא מורכב מאוד כשלעצמו.
כדי לתת מענה לחסם זה, הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מקדמת חוק במסגרתו תינתן לה הסמכות לגשר במקרים של בעיות מורכבות בין יזמים המעכבות פרויקטים".
אשד לוי עוד מסבירה את הבעיות שהחוק מעוניין לפתור: "החוק פותר שתי בעיות מרכזיות: הוא מוביל בהסכמה למימוש פרויקטים, ובו בזמן שומר על אמון הדיירים בתהליך, כדי שהם ירגישו כי הם אלה שעדיין מובילים אותו."
היא מוסיפה וטוענת כי: "חשוב לזכור שללא אמון הדיירים הפרויקט כולו לא ייצא לפועל, ואמון הוא דבר רגיש, שקשה לזכות בו ולשמור עליו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה