נדל"ן ותשתיות

נתנאל גרופ נדל"ן גייסה יותר מ-100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

בהנפקה השתתפו גופים מובילים בשוק הישראלי, ובהם מיטב-דש, אי.בי.אי, פורסט וילין לפידות; במכרז המוסדי נרשמו ביקושים של למעלה מ-210 מיליון שקל. הצעד הבא: השלב הציבורי במסגרת ההנפקה
שרון טל | 
אתר בנייה (צילום unsplash)
חברת הנדל"ן נתנאל גרופ העוסקת בייזום, תכנון, הקמה ושיווק פרויקטים למגורים ומסחר בישראל, הודיעה היום (ראשון) כי השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח סדרה י"ב, במסגרת מכרז מוסדי שקיימה ביום חמישי האחרון. על פי הודעת החברה, בהנפקת האג"ח נרשמו ביקושים של למעלה מ-210 מיליון שקל משורה ארוכה של גופים פיננסים מובילים בישראל, והחברה בחרה לגייס 105 מיליון שקל.
אגרות החוב מסדרה י"ב הינן שקליות ולא צמודות למדד המחירים לצרכן ,בעלות מח"מ של כ-3.9 שנים. הריבית על אגרות החוב שנקבעה בשלב המוסדי עומדת על 4.53%, והיא תשולם פעמיים בשנה, החל מיולי 2021. קרן אגרות החוב תפרע לשיעורין, בין ינואר 2023 לינואר 2027. מחר, יום שני 11 לינואר, ייערך השלב הציבורי במסגרת מכרז ההנפקה.
אריה נתנאל יו"ר החברה מסר: "תוצאות המכרז משקפות את האמון הרב שיש לשוק ההון בפעילותה העסקית של נתנאל גרופ. גיוס זה יאפשר לנו להמשיך את תנופת העשייה בה אנו נמצאים, במסגרתה דיווחנו לאחרונה על זכייה במכרז לרכישת קרקע בבית"ר עילית, בה נקים שכונת מגורים חדשה אשר תכלול כ-800 יחידות דיור, ומספר מרכזים מסחריים. בשנה הקרובה אנו מתחילים בביצוע מספר פרויקטים משמעותיים למגורים עליהם עבדנו בשנים האחרונות, בערים תל-אביב, בת-ים, אילת ועתלית, לצד קידום פרויקטים להתחדשות עירונית. אנו ממשיכים כל העת בחיפוש ואיתור הזדמנויות עסקיות חדשות, שיבנו את האופק העתידי של נתנאל גרופ".
את ההנפקה הובילה אוריון חיתום, כחלק מקונסורציום שכלל את רוסאריו קפיטל, ברק קפיטל, לאומי חיתום ומנורה חיתום.
קבוצת נתנאל גרופ היא אחת מחברות הבניה הוותיקות בישראל, ופועלת מעל ל-50 שנה בענף הנדל"ן, במהלכן תכננה, יזמה והקימה אלפי יחידות דיור בארץ. החברה בעלת הון עצמי של מעל לרבע מיליארד שקל, ובין בעלי המניות בה נמצאים הגופים המוסדיים המובילים בישראל, אלטשולר-שחם וילין לפידות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה