נדל"ן ותשתיות

אפי קפיטל נדל"ן בעסקה חדשה בבית שמש

החברה רכשה קרקע למסחר בבית שמש ב-42 מיליון שקל, עלות ההשקעה בהקמה הפרויקט נאמדת בכ-80 מיליון שקל
כפיר אדר | 
אפי שקדי (צילום טל גבעוני)
חברת אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על רכישת קרקע בגודל של 6 דונם בסכום של 42 מיליון שקל מבעלים פרטיים. זכויות הבנייה בקרקע עומדת על 5,000 מ"ר לטובת מסחר. היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט נאמדת בכ-80 מיליון שקל והבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי.
לפי הדיווח הבורסאי, אפי קפיטל נמצאת כעת בקידום ניוד זכויות לבנייה במתחמים נוספים בשטח הנקנה לטובת רכישת קומבינציה של קרקע המיועדת לכ-165 יחידות דיור (זכויות הבנייה עומדות על 15,600 מ"ר למגורים). השטח עצמו (המסחר והמגורים) ממוקם בשכונת רמת אברהם, שכיום אין בה שטחי מסחרי פעילים.
 
כעת לחברה יש 5,800 יח"ד בתכנון ובביצוע ברחבי הארץ לצד של כ-80 אלף מ"ר של שטחי לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר. כמו כן, לאחרונה החברה רכשה קרקע של 15 דונם בשווי של 136 מיליון שקל בנהריה לטובת מגורים ומסחר וקרקע של 8.5 דונם בשווי של 33 מיליון שקל באשקלון לטובת לוגיסטיקה ותעשייה.
עינב כהן מנהלת השיווק באפי קפיטל מציינת: "כחלק מאסטרטגיית החברה לשנים הקרובות אנו רואים לנכון להעמיק את אחיזתנו בתחום הנדל"ן המניב, זאת לצד המשך פיתוח פעילות הנדל"ן למגורים. אנו עומדים בפני מספר עסקאות משמעותיות ביותר בשני המישורים שעתידות להיחתם בתקופה הקרובה. כמו כן, זהו הפרויקט הרביעי שלנו בבית שמש, אנו בונים כיום כ-500 יחידות דיור עם מסחר של כ-2,000 מ"ר בעיר ורואים בה כיעד אטרקטיבי שעוד לא מיצה את הפוטנציאל שלו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה