נדל"ן ותשתיות

ראול סרוגו: "רה"מ הבא חייב להציב פתרון למשבר הדיור"

בכירי נדל"ן וביניהם ראול סרוגו, התכנסו ודנו בנושאים בוערים על סדר היום בעולמות נדל"ן ועל הדרכים לבלימת עליית המחירים ועידוד הבנייה בישראל
מערכת ice | 
ראול סרוגו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עם עלייה שנתית של 19% במחירי הדיור בישראל והעלאת הריבית שגרמה להאטה בכמות העסקאות בחודשים האחרונים, התכנסו בכירי הנדל"ן של ישראל ב-"פסגת הנדל"ן" באילת של מרכז הנדל"ן. הפאנל דן בנושאים בוערים על סדר היום בעולמות נדל"ן ועל הדרכים לבלימת עליית המחירים ועידוד הבנייה בישראל.
ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ענף הבניה, אמר את הדברים הבאים: "הממשלה הבאה חייבת לחתום על "עסקת החבילה" שהצענו והצגנו בפניה עם השלטון המקומי וענף הבנייה והתשתיות ולהקים משרד חדש שתחתיו תרוכז כל פעילות התכנון והבנייה בישראל. על מי שיעמוד בראשות הממשלה הבאה חלה חובה להציב מיד את הפתרון למשבר הדיור והתשתיות בראש סדר העדיפות הלאומי-חברתי.
 
"כל אזרח ישראלי צריך לדרוש איתנו, מכל אחד מראשי המפלגות לקבוע שמגורים היא זכות בסיסית לכל אדם. לדעתנו - על כל ראשי המפלגות לקבוע במצע שלהם ובהסכמים הקואליציוניים שיחתמו לאחר הבחירות, כלים ישימים לפתרון המצב הקשה בענף שלנו וקוראים להם לאמץ את כל או לפחות את רוב התוכנית שהצגנו להם. על פי ניסיון העבר, רק תוכנית ברוח הזו יכולה לפתור את המשבר הזה", כך אמר סרוגו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה