נדל"ן ותשתיות

מסי הקפיץ את הנדל"ן במיליונים: "באים בסירות לראות את הבית"

ההשפעה של הכדורגלן הבכיר בעולם ניכרת גם מחוץ למגרש הכדורגל. לאחר שעבר להתגורר באחוזה עם אשתו, אחד משכניו חשף כי ההון העצמי שלו גדל ב-25 מיליון דולר על הבית שבבעלותו. "זו שכונה מגודרת ששוכנת על אי, ויש רק דרך אחת להגיע אליו, כולם רוצים להיות חלק ממנה", הסביר לכלי התקשורת
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
המעבר של ליאו מסי לאינטר מיאמי בעיצומה של השנה האחרונה היה רעידת אדמה אמיתית ב-MLS ובספורט האמריקני. עם זאת, ההשפעה העצומה של כוכב הכדורגל ממשיכה להראות את אותותיה גם מחוץ לכר הדשא. לאחר שמסי ומשפחתו עברו להתגורר באחוזה ביי קולוני, הממוקמת בפורט לודרדייל הצפונית למיאמי, אחד משכניו חשף את השינוי המדהים שעברה השכונה בחודשים האחרונים.
 
איש העסקים פטריק בט-דייויד סיפר ל-VladTV: “עד עתה ההון העצמי שלי גדל ב-25 מיליון דולר על הבית שבבעלותי. מסי עבר להתגורר ממש ליד הבית שלי, בזכות זה כולם רוצים להיות חלק מהשכונה שלנו”. הנכסים סביב האחוזה עלו בערכם רק משום שאנשים חולמים להתגורר סמוך למסי. “זו שכונה מגודרת ששוכנת על אי ויש רק דרך אחת להגיע אליו, רבים באים בסירות רק כדי לראות את הבתים”.
 
האחוזה שרכשו מסי ואשתו, אנטונלה רקוזו, שווה כ-10.8 מיליון דולר. היא בגודל של 3,200 מ”ר וממוקמת רק 16 דקות מאצטדיון דרייב פינק המשמש את אינטר מיאמי. בבית, ששוכן על גדות הים, קיימים שני מפרצים בארוך 51 מטר, בריכת ענק, חדר כושר, ספא ומטבח בעיצוב איטלקי, כל אלו פורסמו ב-The Real Deal. היא כוללת תשעה חדרי שינה, סוויטת הורים בגודל של כמעט 500 מ”ר, תשעה חדרי רחצה וחניון לשלוש מכוניות.
 
הבית, שנבנה ב-1988 ושופץ ב-2000, נמכר למסי על ידי הבעלים הקודמים ג’ון וסטיסי דיקרסון תמורת 9 מיליון דולר, מה שמעיד על עלייה של 20% ב-16 חודשים. מסי בחר בקפידה את ביתו החדש לאחר שביקר במספר נכסים במיאמי. בארגנטינה מעריכים כי הבחירה הסופית שלו מעידה על סימן להתבססות ארוכת טווח באזור, כשגם חברו לקבוצה סרחיו בוסקטס רכש בית באותו אזור לאחרונה. בינתיים, השכונה רק מרוויחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה